Cortez Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Nåt som jag störde mig på i VC, var att man blev efterlyst när man slog ner nån, eller skjöt ner nån, även om ingen såg det. Om jag inte minns fel så var det inte så i GTA3? Varför ta bort den funktionen? Jag tycker man borde kunna tex trycka in en person i en gränd, och slå ner dom och ta deras pengar( klockor kanske man kan sno i SA?) eller liknande utan att bli efterlyst. Jag tycker inte heller man ska vara tvungen att döda personen i fråga för att få hans pengar eller ägodelar. Jag tycker även att om man dödat massor(tex vid en gang shoot out i nåt uppdrag), och civilmänniskor sett det, då tycker jag man måste ta sig därifrån inom en viss tid, eller annars bli arresterad av poliser, och bli busted. Iaf, det var väl 2 saker jag vill de ska fixa till SA... Men spelet är väl ändå redan klart nu(praktiskt taget), så man får väl hoppas på att de tänkt på det själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 När jag läste i PCGamer om GTA III stod det att man inte skulle bli efterlyst om inget vittne såg en, och ringde till polisen. Aldrig sett någon ringa till polisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 well, måste tyvärr säga att inte rockstar är så bra på att tänka själv, hehe ingen skillnad på vc o lc förutom 2-hjulingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Aldrig att man måste ta sig därifrån på en viss tid. Då försvinner ju frihetskänslan. "time's up, mission failed". Tycker inte de ska ändra så mycket på som det var förut. Och angånende det andra, du kan aldrig bli efterlyst om ingen polis är i närheten. Jag spelade nyligen (några dar sen) igenom VC, och som sagt. Blev aldrig efterlyst såvida lagens väktare var i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Och angånende det andra, du kan aldrig bli efterlyst om ingen polis är i närheten. Jag spelade nyligen (några dar sen) igenom VC, och som sagt. Blev aldrig efterlyst såvida lagens väktare var i närheten. Det är ju för när du dödar en så går din eftersökningsmätare upp lite men går tillbaka när du inte göra nåt men om du t.ex dödar 7 st människor i en öde gränd så kommer snuten likförbannat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 När jag läste i PCGamer om GTA III stod det att man inte skulle bli efterlyst om inget vittne såg en, och ringde till polisen. Aldrig sett någon ringa till polisen. Så stog det i svenska med, i en förhandstitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Så stog det i svenska med, i en förhandstitt Öh vadå i svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Man kan döda folk överallt. Och polisen vet de ändå! En gång på VC så var jag i hamnen på andra ön där är de ju öde ingen människa i närheten så skjuter jag ett enda pistol skott! Och så får jag polisen efter mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) Man kan döda folk överallt. Och polisen vet de ändå! En gång på VC så var jag i hamnen på andra ön där är de ju öde ingen människa i närheten så skjuter jag ett enda pistol skott! Och så får jag polisen efter mig polisen kanske hade kryp skyttar i grus lådor å på båtarna som spanade efter om du gjorde nå brott? nä jag skojja bara. Men jag håller faktist med, nog för att jag slår ner folk just framför polis bilar oftast -.- Men jag kan faktist döda runt 3-4 st utan vapen utan att bli jagad.. eller wanted.. Redigerad 4 augusti, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Det ska va lite mafia i gta SA tycker jag, det funkar skit bra med poliserna däär! de är inte heller helt galna om man tex gör ett småbrott att de dödar sig för att få tag i en, krokar överallt som galningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Så stog det i svenska med, i en förhandstitt Den svenska jag tänkte på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Polisen skulle kunna reagera om du for förbi dom i 120 km i en korsning när du har rött osv.. Så är det väl i Mafia? en av de sämsta är att när man gör ett brott så vet polisen PRECIS vem som har gjort det. TOMMY VERCETTI..snacka om dötrist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Polisen skulle kunna reagera om du for förbi dom i 120 km i en korsning när du har rött osv.. Så är det väl i Mafia? en av de sämsta är att när man gör ett brott så vet polisen PRECIS vem som har gjort det. TOMMY VERCETTI..snacka om dötrist och! om man sitter i en sportbil och skjuter nåra skott på en polis bil och sen svänger in i en gränd å tar typ en skåpbil och sportbilen flyttas iväg upp på taket av en lyftkran å man kör ut på andra sidan av gränden och kör vanligt så känner polisen igen en fast man BYTT bil. har dom MMS i deras komm radio? ta bild av Tommy å skickar åt alla andra poliser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts