fablenine Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 HELT pantad eller bara dum i huvvet tror du inte vi sett det ser mer ut som ett trafikljud än en man i stegen Jo men jag påpekade det bara, för jag tänkte inte på det förrän nu och då tror jag att andra kan ha gjort likadant... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) ujujuj nu kanske ni förstår min skämt om gubben i grön tröja bättre Redigerad 14 augusti, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) Snygga fälgar!!!!! Fast inte i cirkeln Redigerad 14 augusti, 2004 av oscarw_89 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 HELT pantad eller bara dum i huvvet tror du inte vi sett det ser mer ut som ett trafikljud än en man i stegen var snäll och förklara utförligt för mig, hur ett "trafikljud" ser ut? ingen anledning att säga att andra personer är dumma i huvudet.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) *DELETED* Gjorde fel, ta bort detta om nån har lust Redigerad 14 augusti, 2004 av Weener Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 HELT pantad eller bara dum i huvvet tror du inte vi sett det ser mer ut som ett trafikljud än en man i stegen Han är väll inte dum i huvudet bara för att han visar det? Och alla har inte sett det förut, han var den första som skrev detta. Och vaddå trafikljud? Är det nån som är dum i huvudet eller pantad så är det fanemej du! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 förlåt da ROCKAWAY !! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 förlåt da ROCKAWAY !! Förlåter du honom för att han fösvarade dig? Smart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20040813_screen003.jpg Ljuddämpad pistol! Helvete jag ska spela utt alla mina lönmördar dröömar Även om jag har nämt den ljuddämpade pistolen förutt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) men trafikljus fattar väl fanimej vem som hellst att jag menar e ni smarta eller vad ett stavfel tyder snarare på att man är snabb på att skriva och har världens sämsta tangentbord Redigerad 14 augusti, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jag citerar: "Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (den finns en fin knapp som heter Preview Post)!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Förlåter du honom för att han fösvarade dig? Smart. haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Han är väll inte dum i huvudet bara för att han visar det? Och alla har inte sett det förut, han var den första som skrev detta. Och vaddå trafikljud? Är det nån som är dum i huvudet eller pantad så är det fanemej du! tack för uppbackningen, orkade inte gå in i en aggressiv diskussion.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) men trafikljus fattar väl fanimej vem som hellst att jag menar e ni smarta eller vad ett stavfel tyder snarare på att man är snabb på att skriva och har världens sämsta tangentbord Och det behöver verkligen inte vara ett trafikljus, kan lika väl vara en människa, och du behöver inte säga att han är dum i huvudet för det är trots allt en Obersvations Topic.. fablenine : Inga problem, blev sur på honom själv Redigerad 14 augusti, 2004 av Weener Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 jag tycker vi lägger ner diskussionen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 tycker inte jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jag citerar: "Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (den finns en fin knapp som heter Preview Post)!" Syftar du på nån spec? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Han syftar väl på Griimn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 no way! tycker att folk som gör bildobservationer på något så uppenbart är jäkligt irriterande bara... antar att jag borde säga förlåt... men de ska ja inte för jag har redan fått varningar för mitt heta temprament Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) Syftar du på nån spec? Griimn Posted on Aug 14 2004, 20:37 men trafikljus fattar väl fanimej vem som hellst att jag menar e ni smarta eller vad ett stavfel tyder snarare på att man är snabb på att skriva och har världens sämsta tangentbord Det syftade jag på... Redigerad 14 augusti, 2004 av Rockaway Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts