Upson Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Håller med Skribb. Hur kan hans boot bara rakt ner om han har böjt ben. Man ser för mycket av den... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 det är nämligen så att hans "boot" går ända till knät nästan, det ser du om du kollar på en bild där man ser en polis med "normalt" ben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 (redigerad) På den bilden ser man lite ifrån sidan och deras knän går icke framåt. Ser väldigt konstigt ut... På han till vänster ser det ut som att överkroppen ligger framför benen... Redigerad 12 augusti, 2004 av Upson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 mm kanske för att dom inte svänger på bilden!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Man ser ju klart och tydligt att benen är jävligt korta.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 haha.. det ser ut som benen är korta.. men jag kan sattsa alla pengar jag har på mig att det är synvillor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Det står Rampage och så tror jag det är ett flygplatstorn i bakgrunden Kan vara det men om man kollar på C:S:I så ser man ett liknande torn i början av programet och det utspelar sej ju i las vegas så det är kanske ett torn borta i las ventura? = men liknar nog mest ett flygtorn som i vc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 om ni kollar på den första motorcykel bilden så kan ni se på polisen till vänster att hans ben är böjt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Jamen, hursomhelst så är knät böjt på ett sånt sätt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 knät är böjt, man ser att hans byxben vid knät är spänt för att han böjer ut knät, eftersom han svänger, för övrigt så ser iallafall jag att deras ben är böjda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Det verkar inte som att CJ stänger av bilarna när han går ur dom i SA heller...om det nu är hans bil, vilket jag tror: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 om ni kollar bilden på jungfru maria där i bakgrunden och har sätt blood in, blood out så är det alltså ett katolskt område! Alltså förmodligen ett latino område! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 WiboO Posted on Aug 14 2004, 15:08 om ni kollar bilden på jungfru maria där i bakgrunden och har sätt blood in, blood out så är det alltså ett katolskt område! Alltså förmodligen ett latino område! Ja det ser ut som det iallafall.. Offtopic: Snygg signatur Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 WiboO Posted on Aug 14 2004, 15:08 Ja det ser ut som det iallafall.. Offtopic: Snygg signatur Japp fräckt Offtopic: Hehe den är grym ja, hitta den på gtagaming, ska ha den tills jag har gjort en egen, fast har lite andra projekt så jag hinner inte göra just nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 ser ni uppe i högra hörnet...ett nytt flygplan?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/...13031408608.jpg Keps på sned, känns skönt! Har länge velat ha det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20040813_screen003.jpg Ljuddämpad pistol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 man ser att att det finns stege och det är en som klättrar på den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 man kommer att kunna ha halsband.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) HELT pantad eller bara dum i huvvet tror du inte vi sett det ser mer ut som ett trafikljud än en man i stegen Redigerad 14 augusti, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts