SlIpKnOt Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 http://www.gtasajten.com/gtasa/bilder/ps2/sf/sf_6_liten.jpg Ser ut som en av killarna på crossen håller ett avsågat hagelgevär (har alltid villat ha det i GTA! ). den bilden var inte stor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Sorry är fixat nu... http://www.gtasajten.com/gtasa/bilder/ps2/sf/sf_6.jpg Som sagt, ser ut som mannen på hojen till vänster håller ett avsågat hagelgevär! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 här ser man inte mycket från början men när ja kollade me förstoringsglas så såg jag att det står en gubbe i grönt som verkar tillhöra ett gäng! kanske det finns nya gäng i SA!? HAHHAHAHAHA!! hhAHAHHAA den bästa på länge! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Någon som har en aning om vad det är för något som är precis till höger om det undre rödljuset? Bro? Trafikljus? Ser lite skumt ut tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ?? En hållare? Så att ljuset ska sitta fast i stoplen? Det är ju ett ljus för övergånsstället... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ser svagt ut som tivoli piren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Eller en cigarett ? Eftersom det kommer rök ur hans munn Tja, i värsta fall så kan det vara en aningens varm pizzabit? Fast det får vi hoppas att det inte är... Man märker många saker om man kollar bilderna längre ju, hoppas man kan hitta en "glidarhoj" på någon bild! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 ?? En hållare? Så att ljuset ska sitta fast i stoplen? Det är ju ett ljus för övergånsstället... errr.. menar han inte detta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Själv såg jag en lite kul grej på CJ härom dagen. Kolla på denna bilden, så ser man att CJ har keps. Smart Rockstar. Sätter en snygg bil på bilden så att man inte ska märka. Idiot! Det är inte CJ som kör bilen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 errr.. menar han inte detta? Jo, precis. Idiot! Det är inte CJ som kör bilen. ... E la det visst? Ser ut som det i mina ögon. Skulle dessutom inte förvåna mig om man kan ha keps, med tanke på allt annat man kan ändra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 errr.. menar han inte detta? Den första av de där stolpoarna går ner i marken innan det svarta längst kanten iaf... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Apan Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 hej har ni lakt märket till att det finnns ett paket på denna bilden nu vet vi iallafall att paketen kommer se samma ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Mjo jag har märkt det och postade en likadan bild några sidor bakåt. men tänk efter lite. Varför skulle de använda samma paket som är fullt synliga mitt i staden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 jak vett imte män kanskle dät skla vara nån slaks krej på afärren, kanskle nåt i still med voddo afärr eler nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Det kanske inte är något 'hidden' package. Det kanske är något nytt sorts grej att samla på. Typ Street package eller något. Explore package. Det vore lite häftigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 jak vett imte män kanskle dät skla vara nån slaks krej på afärren, kanskle nåt i still med voddo afärr eler nåt Vad menar du? Lite många stavfel där! Jag tror inte att det är ett paket, snarare bara något som sitter fsat där. De hemliga paketen brukar de inte visa på screens, och sedan är den för lätt att hitta.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Ser ut som det sitter fast på det röda huset/affären . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 jak vett imte män kanskle dät skla vara nån slaks krej på afärren, kanskle nåt i still med voddo afärr eler nåt Menar du allvar med den meningen, försökte du verkligen skriva normalt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Menar du allvar med den meningen, försökte du verkligen skriva normalt? om han nu försökte göra de, går jag o välter en gammal dam Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Det är en staty som hänger över dörröppningen. Det är ju helt meningslöst att ha ett paket som hänger helt fritt ute på gatan.. Meningen är ju att dom ska vara väl gömda.... Dom har ju haft olika paket i GTAIII och Vice City så varför skulle dom ha samma i San Andreas? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts