DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Vart finns öh.."mätaren" till hungern då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Vart finns öh.."mätaren" till hungern då? jag tror nåt börjar blinka om man behöver äta/CJ blir hungrig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JetJaguar Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Vart finns öh.."mätaren" till hungern då? Tror du ska kunna kolla status med L1. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20041025_screen026.jpg Bilen som exploderar har en target- ikon på sig! Alltså kan man köra 'Viglante Mission' med polishelin och skjuta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Bilen som exploderar har en target- ikon på sig! Alltså kan man köra 'Viglante Mission' med polishelin och skjuta. cool.gif Eller så är det en utav dom där 2player minigames som ska finnas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Eller så är det en utav dom där 2player minigames som ska finnas. jag som trodde att det inte kunde bli bättre(w00t) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Tycker inte att draw-distance imponerar mig så speciellt mycket.. Men snälla där ser man ju mycket det är ju ett berg där! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Gaffeltruck! Den här bilen menar jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Vet ni att hidden package kommer att va hästskor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Den här bilen menar jag Sexig eller vad, hoppas man kan bära upp andra saker med den som bilar kasnke lite stora hehe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Den här bilden avslöjar ett rätt coolt uppdrag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Vet ni att hidden package kommer att va hästskor. men snälla, är det verkligen sant?? det låter bedrövligt!.. 90-talets gangstervärld så var det ju perfekt med dom där vita paketen!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Vet ni att hidden package kommer att va hästskor. Hidden packages ska ju bestå av att man "taggar" över andras "taggar". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Det stog på första recensionen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag tycker det liknar ett hidden package från VC. Annars gissar jag på samma som AgamemnoN. Jag tycker att det ser ut som en soptunna, elleren brandpost. men mer som en soptunna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vOlvO_740 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Undrar vad det är till höger på bilden där killen cyklar??? Några master eller konstvärk?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 kolla den där vita gubben bakom Cj ELVIS lever Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 YEEHAA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Om ni kollar här så ser ni en "target symbol" på killen bröst, betyder det att man ska kunna hålla inne och sikta mot andra kroppsdelar då som med skyttet? OBS, sorry för dubbelpost. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 det är fortsättningen åp den nadra bilden han siktar efter kameran Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts