Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 de e ju bara jag som håller dena tråd vid liv ju... aja... Ontopic nu: checka fetaste prylen jag uptäckte nyss: på skylten så står det ju antalet invånare, o de kan ju betyda flera saker, som att det bara fins ett vist anntal invånare i stan OCH att om man dödar nån där så borde det ju ändras på skylten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Buzz_40, då kan man ju döda alla. det skulle inte vara så kul att vara själv. Och jag tror knappast att man kan döda ALLA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Hehe, utrota hela städer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) de e ju bara jag som håller dena tråd vid liv ju... aja... Ontopic nu: checka fetaste prylen jag uptäckte nyss: på skylten så står det ju antalet invånare, o de kan ju betyda flera saker, som att det bara fins ett vist anntal invånare i stan OCH att om man dödar nån där så borde det ju ändras på skylten Det skulle va riktigt coolt Undrar om det skulle kunna gå att utrota en hel stad? Skulle va skoj att göra om den till en spökstad... Fast rätt hemskt egentligen, skulle nog få lite skuldkänslor faktist.... Redigerad 22 oktober, 2004 av AgamemnoN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 de e ju bara jag som håller dena tråd vid liv ju... aja... Ontopic nu: checka fetaste prylen jag uptäckte nyss: på skylten så står det ju antalet invånare, o de kan ju betyda flera saker, som att det bara fins ett vist anntal invånare i stan OCH att om man dödar nån där så borde det ju ändras på skylten HAHA FAN VAD GRYMT.. men det lär ju födas en då och då? eller allstå komma en ny på pop.. bTW.. kommer det finnas barn i detta spel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Buzz_40, då kan man ju döda alla. det skulle inte vara så kul att vara själv. Och jag tror knappast att man kan döda ALLA men erkänn att de skulle va FETT grymt! ja mena... en spökstad! Tömma affärerna på prylar... göra inbrott obehindrat... fan... man skulle ju till o me kunna tutta eld på hela jävla stan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 bTW.. kommer det finnas barn i detta spel? Finns inget officiellt än så länge... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Finns inget officiellt än så länge... Tror inte rockstar skulle göra barn i spelet, dels av moraliska syften men dessutom skulle det ursaka FÖR mycket skit i media. EDIT: "rockstar skulle göra barn i spelet" Låter ju lite skumt Redigerad 22 oktober, 2004 av Simba Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 men erkänn att de skulle va FETT grymt! ja mena... en spökstad! Tömma affärerna på prylar... göra inbrott obehindrat... fan... man skulle ju till o me kunna tutta eld på hela jävla stan! tycker det skulle vara tråkigt, utan någon att döda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Tror inte rockstar skulle göra barn i spelet, dels av moraliska syften men dessutom skulle det ursaka FÖR mycket skit i media. EDIT: "rockstar skulle göra barn i spelet" Låter ju lite skumt Mmm, tvivlar på det också... Kan ändå inte säga att jag har någon större längtan efter att ha ihjäl en unge, så jag bryr mig faktist inte speciellt mycket... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 tycker det skulle vara tråkigt, utan någon att döda seriöst... har inte du drömt om att vara HELT ensamm i en stad för en dag? Att du inte hadde åkt fast VAD du än gjorde? DET har jag!!! man kan ju alltid loada om spelet innan man började masakern! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 seriöst... har inte du drömt om att vara HELT ensamm i en stad för en dag? I verkligheten: Ja I GTA: Nej fan va tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) jaja: jag kan väll fortsätta att liva upp lite... Edit: jag trycker alltid på fel knapp Redigerad 22 oktober, 2004 av Buzz_40 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jaja: jag kan väll fortsätta att liva upp lite... Edit: jag trycker alltid på fel knapp Undrar vem det där är, gammal flickvän som blivit polis på senare dagar kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Undrar vem det där är, gammal flickvän som blivit polis på senare dagar kanske? haha! kanske. aja... av mig får hon fett lågt respekt. tjej... HA skulle skita ner mig om hon haffade mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 seriöst... har inte du drömt om att vara HELT ensamm i en stad för en dag? Att du inte hadde åkt fast VAD du än gjorde? DET har jag!!! man kan ju alltid loada om spelet innan man började masakern! fan vad grymt.. snuten lär ju komma ändå.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 haha! kanske. aja... av mig får hon fett lågt respekt. tjej... HA skulle skita ner mig om hon haffade mig Tänkte att det kanske kan bli lite som i Blood In Blood Out... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 fan vad grymt.. snuten lär ju komma ändå.. äääh! du vet... minor på vägen o de fixar sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 äääh! du vet... minor på vägen o de fixar sig Nej nej, du startar ju en skogsbrand runt hela staden, en mur av eld, kan ju inte bli bättre Eller ifs, kom just på att den där jäkla brandkåren skulle komma och släcka allt... Aja, skulle sett coolt ut iaf... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 äääh! du vet... minor på vägen o de fixar sig ach so? jag brukar lösa allt med en hederlig M4A1 eller Flametrower Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts