Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 det vorre ju grymt om man hadde en van o dom två som sitter i skälva "skåpet" typ slänger upp döddarna o spränger en en gängbil i luften med en RPG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) är det bara jag som tycker att bågarna på den här killen e lite taskigt "platta" Redigerad 18 oktober, 2004 av Buzz_40 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Ser nästan ut att vara gjorda i paint Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Han som sitter på kanten håller sin arm skumt, ser ungefär ut som om han stödjer sig på ett tak som inte finns... jag tycker det ser ut som om han balanserar, kan inte vara hur stabilt som hellst att sitta sådär, dessutom måste ni tänka i den rörliga dimensionen, det där är en stillbild, jag tror inte han sitter sådär stelt i "moving picture" liksom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 jag tycker det ser ut som om han balanserar, kan inte vara hur stabilt som hellst att sitta sådär, dessutom måste ni tänka i den rörliga dimensionen, det där är en stillbild, jag tror inte han sitter sådär stelt i "moving picture" liksom jamen då skulle han väll hålla i sig i nått Jag tror att R* har varit slöa helt enkelt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) den här tråden dör ju! e inte det här "no fly zone"? Redigerad 21 oktober, 2004 av Buzz_40 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Ser ut som en j*vla massa antenner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Tror att det är massa rymdraketer och att R* har lagt in ett dolt uppdrag där man ska resa till mars och dumpa ett lik men vem vet... jag kanske har helt fel, men jag har en känsla av att jag har rätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Tror att det är massa rymdraketer och att R* har lagt in ett dolt uppdrag där man ska resa till mars och dumpa ett lik men vem vet... jag kanske har helt fel, men jag har en känsla av att jag har rätt nej tror du har helt fel.. detta ska ju vara lite seriöst.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 checka! den har väll typ alla som e R*-fan sett menmen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 checka! den har väll typ alla som e R*-fan sett menmen Den funkar inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Hehe resa till Mars det vore coolt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) kolla! orginaldrycken "sprunk" EDIT: lite halvtaskig grafik på burken... Redigerad 22 oktober, 2004 av Buzz_40 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 kolla! orginaldrycken "sprunk" EDIT: lite halvtaskig grafik på burken... hahah nice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 kolla! orginaldrycken "sprunk" EDIT: lite halvtaskig grafik på burken... Jovars, texturerna är överkassa... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) ida så köpte ja en datatidning (Player1) fö dom sa att de va en "exklisiv" interjuv den sög... o på framsidan av tidningen så stod de: "flera nya bilder" jag visar härmed upp dom nya o vackra bilderna (det fans flera andra bilder men dom far inte "nya") Edit: PS: bländningsljuset e förstos blixten :DS Redigerad 22 oktober, 2004 av Buzz_40 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ida så köpte ja en datatidning (Player1) fö dom sa att de va en "exklisiv" interjuv den sög... o på framsidan av tidningen så stod de: "flera nya bilder" jag visar härmed upp dom nya o vackra bilderna (det fans flera andra bilder men dom far inte "nya") Edit: PS: bländningsljuset e förstos blixten :DS Tror faktist att den översta är gammal, men den undre har jag inget minne av att jag sett tidigare... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ida så köpte ja en datatidning (Player1) fö dom sa att de va en "exklisiv" interjuv den sög... o på framsidan av tidningen så stod de: "flera nya bilder" jag visar härmed upp dom nya o vackra bilderna (det fans flera andra bilder men dom far inte "nya") Edit: PS: bländningsljuset e förstos blixten :DS Båda är gamla! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Båda är gamla! doh 40 spänn till ingen nyta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ida så köpte ja en datatidning (Player1) fö dom sa att de va en "exklisiv" interjuv den sög... o på framsidan av tidningen så stod de: "flera nya bilder" jag visar härmed upp dom nya o vackra bilderna (det fans flera andra bilder men dom far inte "nya") Edit: PS: bländningsljuset e förstos blixten :DS sett dom.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts