Jump to content

Bildobservationer.

Ruffy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 571
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vilket också borde betyda att de inte skall ha en dödsanimation bestående av att de går ned på knä när de sprängs i luften... <_<

Men om du tittar så ser du tre av poliserna flyger upp i luften på samma sätt. Men kolla längst till höger så ser du en fjärde polis som far iväg åt nåt annat håll och inte alls som dom andra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skrevs ju relativt nyligen om den nya grafikrenderaren som tillåter olika handtecken, som visar vilket gäng man tillhör osv. På de senaste bilderna, (däribland drive-by-bilden) ser man klart och tydligt att händerna mer liknar GTAIII's än Vice City's.

Grafiken är som jag tidigare sagt inte GTA-seriens allra starkaste kort, men det är synd att de drar ner på allting sådär..

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har du rätt i!! Har jag inte sett. Han ska väl typ sitta sådär när dom har en bil med tak. Dom som dom skjuter på är ju på höger sida och han på vänster så han ska nog egentligen stödja sig på biltaket. :shifty:

*edit* Om ni tittar precis till höger om hans axlar så ser ni nånting svart stå på gatan/trottoaren. nån som ser vad det kan vara?

Redigerad av Matteus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har du rätt i!! Har jag inte sett. Han ska väl typ sitta sådär när dom har en bil med tak. Dom som dom skjuter på är ju på höger sida och han på vänster så han ska nog egentligen stödja sig på biltaket. :shifty:

*edit* Om ni tittar precis till höger om hans axlar så ser ni nånting svart stå på gatan/trottoaren. nån som ser vad det kan vara?

Jag tycker det liknar ett hidden package från VC. Annars gissar jag på samma som AgamemnoN.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...