Ebeeto Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Vilket också borde betyda att de inte skall ha en dödsanimation bestående av att de går ned på knä när de sprängs i luften... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Har ni märkt att det blir sämre och sämre grafik, för varje ny bild som kommer? Exakt som med VC. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Har ni märkt att det blir sämre och sämre grafik, för varje ny bild som kommer? Exakt som med VC. håller inte med, tycker därimot att de verkar bli bättre grafik för varje bild som kommer Redigerad 17 oktober, 2004 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Har ni märkt att det blir sämre och sämre grafik, för varje ny bild som kommer? Exakt som med VC. Är det inte så att dem äldre bilderna varit renderade och dem nyare är "in-game". Vad vet jag, är inte så jätteinsatt i grafik Redigerad 17 oktober, 2004 av janne5050 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Vilket också borde betyda att de inte skall ha en dödsanimation bestående av att de går ned på knä när de sprängs i luften... Men om du tittar så ser du tre av poliserna flyger upp i luften på samma sätt. Men kolla längst till höger så ser du en fjärde polis som far iväg åt nåt annat håll och inte alls som dom andra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 kan ju också va att de va betan som de gjorde trailern i, med andra ord de kanske var en bugg som de ej orkade fixa men har fixat nu.. Vem vet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Är det inte så att dem äldre bilderna varit renderade och dem nyare är "in-game". Vad vet jag, är inte så jätteinsatt i grafik Jag tror det stämmer ganska bra faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Grejen med GTA-spelen är att all grafik är "in-game". Grafiken ser likadan ut i filmsekvenserna som i uppdragen. Men det är möjligt att dem första bilderna var lite "finslipade". EDIT: kompletterande adekvat Redigerad 17 oktober, 2004 av tejwarius Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 vet inte om ni tycker detta är rätt tråd men men.. härligt med ett mustang-plan i spelet (mustang) http://www.1stoppostershop.com/products/Im...51DMustangs.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Det skrevs ju relativt nyligen om den nya grafikrenderaren som tillåter olika handtecken, som visar vilket gäng man tillhör osv. På de senaste bilderna, (däribland drive-by-bilden) ser man klart och tydligt att händerna mer liknar GTAIII's än Vice City's. Grafiken är som jag tidigare sagt inte GTA-seriens allra starkaste kort, men det är synd att de drar ner på allting sådär.. EB Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Lägg märke att Cj tumme är genom ratten vad jag vet så håller man en ratt ungefär sådär.....alla fingrar kan jöö inte va över ratten om du fattar va ja menar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Han som sitter på kanten håller sin arm skumt, ser ungefär ut som om han stödjer sig på ett tak som inte finns... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Det har du rätt i!! Har jag inte sett. Han ska väl typ sitta sådär när dom har en bil med tak. Dom som dom skjuter på är ju på höger sida och han på vänster så han ska nog egentligen stödja sig på biltaket. *edit* Om ni tittar precis till höger om hans axlar så ser ni nånting svart stå på gatan/trottoaren. nån som ser vad det kan vara? Redigerad 18 oktober, 2004 av Matteus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Tror det också, men stör mig, så svårt kan det väl inte vara att fixa att han har armen på nåt annat sätt när det är en cabriolet... Sen det där svarta, vette fan, en papperskorg kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Undrar vad som händer om man har en bil med högre tak? Kommer han att skjuta genom bilen då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 han kanske har nån tur ställning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det har du rätt i!! Har jag inte sett. Han ska väl typ sitta sådär när dom har en bil med tak. Dom som dom skjuter på är ju på höger sida och han på vänster så han ska nog egentligen stödja sig på biltaket. *edit* Om ni tittar precis till höger om hans axlar så ser ni nånting svart stå på gatan/trottoaren. nån som ser vad det kan vara? Jag tycker det liknar ett hidden package från VC. Annars gissar jag på samma som AgamemnoN. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Njaa liknar inte ett hidden package tycker jag. Och om det var det så skulle det inte ligga mitt på gatan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Undrar vad som händer om man har en bil med högre tak? Kommer han att skjuta genom bilen då? Vill inte ens tänka på hur hans arm kan komma att se ut då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Samma här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts