HOWHOW Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 jag har då inte klagat på svinalänge men ni märker visst bara det negativa! era svin! jag hatar er! buäää chonpokomon heter det! det är 2 sammansatta ord some betyder chinpoko = penis komon = anus Jag är inte ett svin din julgris. Okej vad är det för språk, Chonska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Jag är inte ett svin din julgris. Okej vad är det för språk, Chonska? haha tyst burkskinka! japanska kallas det iaf =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Gå in å titta på den här bilden och titta på polisbilen så ser ni att det står LG PD. Jag trodde att det bara kunde stå LS PD, LV PD och SF PD. Men tydligen kan det stå andra saker också. http://www.planetgrandtheftauto.com/potd/index.asp?id=474959] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tånie Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Gå in å titta på den här bilden och titta på polisbilen så ser ni att det står LG PD. Jag trodde att det bara kunde stå LS PD, LV PD och SF PD. Men tydligen kan det stå andra saker också. http://www.planetgrandtheftauto.com/potd/index.asp?id=474959] de står väll ls pd på den så jag ser det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Vet inte om nån har skrivit detta men ovanför flakbilen står det en man och kissar Hur kan du se att han kissar ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 de står väll ls pd på den så jag ser det Visst står det LSPD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Det ser bara ut som ett G. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Det ser bara ut som ett G. kolla noga så ser du att det är ett S det saknas en bit om man kollar noga, alltså är det inget G utan ett S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 chonpokomon heter det! det är 2 sammansatta ord some betyder chinpoko = penis komon = anus moget... ansvarfullt... hmm, ja: det krävs minst 459346492346593459 goda åtgörder för att gottjöra en "ond" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 kolla noga så ser du att det är ett S det saknas en bit om man kollar noga, alltså är det inget G utan ett S srry för dubbelpost: det e ju ett G Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Här ser vi att(?)han håller i en Pizza-bit. en pizza bit? de där e en bild på en film till ett uppdrag ..! snubben heter smokey å röker ciggar...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 srry för dubbelpost: det e ju ett G Men om det är G,vad står G för då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 kolla noga så ser du att det är ett S det saknas en bit om man kollar noga, alltså är det inget G utan ett S Ja, jag sa ju det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Ja, jag sa ju det. jaa, vi säger väl så! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 moget... ansvarfullt... hmm, ja: det krävs minst 459346492346593459 goda åtgörder för att gottjöra en "ond" säg det åt comedycentral det e dom som har ansvar för southpark, men du kanske inte får vara uppe sent och titta på tv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 säg det åt comedycentral det e dom som har ansvar för southpark, men du kanske inte får vara uppe sent och titta på tv? Hehehe, precis Buzz_40!haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 kul jättekul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 vet ni inte vad "lspd" betyder tex lspd betyder los santos police department oså vidare.. hehe :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Men snälla, kom in i matchen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 en pizza bit? de där e en bild på en film till ett uppdrag ..! snubben heter smokey å röker ciggar...! han heter SMOKE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts