Mr.Magic Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Hoppas man kan skaffa pittbull Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 fan vad fult om man blir av med snuten om man biktar sig coolt om gud kom ner och dödade en om man inte biktade sig varje minut i spelet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 fan vad fult om man blir av med snuten om man biktar sig coolt om gud kom ner och dödade en om man inte biktade sig varje minut i spelet Coolt Det skulle vara as jobbigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Antagligen har jag upptäckt en lite ny sak, eller så har jag missat det. Om man kollar på Palomino Creek via Flashkartan på R* hemsida, så ser man att motorvägen inte alls slutar. Utan att det fortsätter in i en tunnel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Det är märkligt att vägen bara slutar, men det finns ingenting som indikerar på att det skulle vara en tunnel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Jo, precis. ... E la det visst? Ser ut som det i mina ögon. Skulle dessutom inte förvåna mig om man kan ha keps, med tanke på allt annat man kan ändra. Jag tror också att man kan ha keps. men det där är inte CJ. Det kan jag slå vad om. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 På den här bilden ser vi att han åker på en ny Cross. finns inte en enda jääävla cross med stänkskärmen nere vid hjulet.. tror snarare att det är nån slags naken street-fighter hoj. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 vad jag har sett så kommer det att finnas iaf två "crossar" en av dom är sanchez från VC den andra ser hel cool ut och finns på bild i GTAsajtens bildarkiv tror jag.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) Här ser vi att(?)han håller i en Pizza-bit. man ser klart å tydligt att det är en cigarr(eller en gigantisk joint). plus att han(ryder) blåser ut rök Redigerad 15 september, 2004 av berit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Ser ut som tiger skinn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 solljuset.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 solljuset.. Näääääääää!! Menar du det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 För er som inte vet så finns det en massa småfilmer typ överallt på www.gtasanandreas.com. Välj flash på förstasidan och klicka runt lite!! Hittade en film när dom är på stranden och en när han klipper sig men det finns fler. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) Nästan längst upp i högra hörnet. Det är massa lysen och ser ut som ett fotbollsstadium! Och den här bilen ser ut som en Pegout eller Nissan Skyline. Redigerad 15 september, 2004 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) Nästan längst upp i högra hörnet. Det är massa lysen och ser ut som ett fotbollsstadium! MMMmm.. Men jag tror inte det e ett stadium för det e lite litet, om det ligger långt bort borde det nog vara nåt e mellan ( typ nåra träd). Redigerad 15 september, 2004 av oscarw_89 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 För er som inte vet så finns det en massa småfilmer typ överallt på www.gtasanandreas.com. Välj flash på förstasidan och klicka runt lite!! Hittade en film när dom är på stranden och en när han klipper sig men det finns fler. Vi vet kompis. Men vad har det med bildobservationer att göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Nästan längst upp i högra hörnet. Det är massa lysen och ser ut som ett fotbollsstadium! Och den här bilen ser ut som en Pegout eller Nissan Skyline. bensinmack säger jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Nästan längst upp i högra hörnet. Det är massa lysen och ser ut som ett fotbollsstadium! Och den här bilen ser ut som en Pegout eller Nissan Skyline. japp, bensinmack.. ser inte ut som en skyline iaf! mer som en äldre impreza Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 angående bilen fråga don_salvatore, han lär ju veta hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 angående bilen fråga don_salvatore, han lär ju veta hehe jag tror att det var han som sa det tillome, fast mitt minne är inte 100% Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts