Kuruma Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) Om ni kollar bilden på förra sidan med den vita bilen som är smutsig. Där kan man se på nummerplåten att bilen är från Los Santos. Lite rolig detalj. Redigerad 20 augusti, 2004 av Kuruma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Om ni kollar bilden på förra sidan med den vita bilen som är smutsig. Där kan man se på nummerplåten att bilen är från Los Santos. Lite rolig detalj. haha coolt, tror ni bilarna har ett visst antal olika reg skyltar? skulle funka som färgerna i så fall tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Jag tror att det är en "sånn" model som sitter fast på huset...MEN jag kan ha fel...vem vet? D e klart d e ett hidden package samma form o allt som i vc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) vet inte om det e gammalt bara kom å tänka på det at man ser vinewood skylten bakom henne om denna bilden kom tidigt och man märkt det hade man fattat det... Redigerad 20 augusti, 2004 av AlexXx91 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Det har jag också sett, ingen "big deal" iofs. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jappiz Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) pris till grinigaste person i detta forum går nog till griimn, lägg av nu pysen du hackar på allt när någon skriver något. tack för mig Redigerad 21 augusti, 2004 av jappiz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Det verkar som man kan ha kalsonger Liter mer tydligt : Boxers ( ) vv /v 3 | ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 http://www.rockstargames.com/sanandreas/sc...ntos_pigpen.jpg Alltså stänger inte bilarna av sig när man går ut ur dom, kolla avgaserna. http://www.rockstargames.com/sanandreas/sc...ket_station.jpg Det finns aliens, kolla snubben närmast kameran Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Kanske när man blir tagen av snuten startar man INNE på stationen?? Huset man bor i??? enligt hemsidan är detta VineWood...kanske ens första hus... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Huset man bor i??? enligt hemsidan är detta VineWood...kanske ens första hus... Knappast CJs första hus... man får nog inte ett snyggt grymt hus med pool i Vinewood med det samma, det är ghetto för kulan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 eller så har R ändrat sig och bytt namn på nån stad =) det lär väl va nån av byarna Angel Pine och Dillmore och dillmore har ju bara blivit bekräftat så vi får se jag tror knappast att alla små byar har egna polisbilar @ bil-bilden med smuts: Erkänn att likheten med en VW Golf är slående Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ja tror inte det är det första huset... Ja tror det är det som han går ut ur på trailern... men man vet ju aldrig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 på flashkartan finns det ett ställe som heter northstar rock hehe nån som känner igen det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 eller så har R ändrat sig och bytt namn på nån stad =) det lär väl va nån av byarna Angel Pine och Dillmore och dillmore har ju bara blivit bekräftat så vi får se står de inte LGOPD? O'e e typ mitt på dörren.. kan ha fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 nej de e bara en polis krona, ungefär som svenska tre kronor märket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Nu är jag ganska säker på att man kommer att få det huset i Vinewood. Först från den screenen som xstreem slängde upp, plus i den versionen av trailern som man laddar ner från den officiella hemsidan så står han där igen men nu med helskägg och afro.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jepp, på den tidiga bilder av huset som var ganska blå om ni kommer ihåg den, så var huset tomt, har en känsla av att man kan köpa möbler eller liknande till huset Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jepp, på den tidiga bilder av huset som var ganska blå om ni kommer ihåg den, så var huset tomt, har en känsla av att man kan köpa möbler eller liknande till huset Ja precis, och det ser ut att vara det huset, men vem vet.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 http://rtccenter.topcities.com/gta/flygplan.jpg kopiera in texten i adressfältet! Hoppas att man kan kapa det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Någon som sett att det står Rockstar på hans vit/gråa luvtröja som han har på sig när han är och klipper sig hos Reece i trailern som finns på hemsidan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts