WiboO Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 man kan tydligen ha skägg också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 skriv bara här om ni hittar nån detalj som ni tror att många inte har sett! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Alla lär väl ha sett det, men ändå. På bilden ser man hur siktet ser ut, väldigt enkelt och bra tycker jag. Sen siktar han mot huvudet. Ju längre man håller in R1 desstonärmare siktar han mot huvudet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 I pittoresk Manhunt-stil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Negative Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 http://www.gamereactor.se/media/grandtheftauto_15096.jpg det ser inte ut som en dodo uppe i högra hörnet. men det kanske är många som redan sett det?? jag tycker det ser ut som ett gammalt stridsflygplan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 det ser inte ut som en dodo uppe i högra hörnet. men det kanske är många som redan sett det?? jag tycker det ser ut som ett gammalt stridsflygplan. det kanske kommer flera flygplan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 ser ni uppe i högra hörnet...ett nytt flygplan?? NEJ NEJ INGEN HAR MÄRKT DET!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Nån konstaterade att det var en spitfire några trådar tidigare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 ja det gjorde jag men jag fattar inte varför dom skulle ha såna uråldriga plan i sa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Checka denna! Mumma! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 ja det gjorde jag men jag fattar inte varför dom skulle ha såna uråldriga plan i sa Det där är ju en p51. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 (redigerad) Checka denna! Mumma! Så skönt med smuts! Galet fint, känner man sig lite orginell då man glider runt i sin "5 star hooptie"**... **För mer information, lyssna på J-Zone - 5 $tar Hooptie. Edit: Hitintills ej noterad och inlagd bildobservation (iallfall inte vad jag har sett och man orkar inte kolla igenom alla tolv sidorna) - olika nummerplåtar på alla bilar. Redigerad 19 augusti, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) är det inte gta III flygplatsen man skymtar i bakgrunden... Redigerad 20 augusti, 2004 av Gtamama Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Ja det är den flygplatsen som finns på GTA3 däför att den finns i La på riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Ja det är den flygplatsen som finns på GTA3 däför att den finns i La på riktigt. jag vet men jag tyckte att d var lite roligt att den va med i både trean och tydligen gta sa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Det verkar som man kan ha kalsonger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Det verkar som man kan ha kalsonger men lol tror du att Tommy och Gta3 Dude inte har det eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Det verkar som man kan ha kalsonger eller rättare sagt häng... Synts på nästan alla bilder (iallfall där han har det vita linnet). Bildobservation: I trailern så ser man (i början då dom åker bil) hur dom slår med händerna på bilkanten i takt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Kolla på polisbilana..står de inte LG PD? vad står LG för? det måste vara någon liten ort, och isf kanske varje lilla håla har "egna bokstäver" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) eller så har R ändrat sig och bytt namn på nån stad =) det lär väl va nån av byarna Angel Pine och Dillmore och dillmore har ju bara blivit bekräftat så vi får se Redigerad 20 augusti, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts