Jump to content

Bildobservationer.

Ruffy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 571
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

afro blev väl bekräftat för jäääääääättelängesen, men va står de på bannern? ser ut som "joint festival" eller nåt :blink:

Det står om det på gtasajten, det är "Hushbury & Garcia Joint Festival". Och med hippiebussen i bakgrunden är det inte så svårt att räkna ut vad det är =) Kanske ska vara en version av Woodstock..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

observation betyder att upptäcka ungefär inte bara skriva vad som är absolut tydligast på bilden!!!!

BTW så är det bekräftat att det kommar att finnas byggnader i SA , det fanns ju i alla andra gta spel men man vet ju aldrig om det kommer i SA, men iaf nu är det bevisat att hus finns, för jag hittade ett som var ganska gömt bland massa höga breda pelare med fönster, kolla

som ni ser så har R försökt att gömma huset bland massa konstiga betongpelare runt omkring (dom som pilarna pekar på) men till slut hittade jag ett hus bland dom

post-31-1092751727_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud lägg av nu...

Jag ber om ursäkt för att jag skrev att det var en gummibåt med för jag har inget minne av att det var en med i Vice, då det var ganska länge sedan jag spelade det spelet. Men jag trodde i vilket fall att meningen med den här topicen var att man skulle uppmärksamma nyheter på olika fronter som man kan se på bilderna, sen om det är hur tydligt som helst är mindre betydelsefullt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...