Ruffy Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Själv såg jag en lite kul grej på CJ härom dagen. Kolla på denna bilden, så ser man att CJ har keps. Smart Rockstar. Sätter en snygg bil på bilden så att man inte ska märka. Och här kan man se vad hamburgarna kostar. The Full Rack 25$ Och sen tror jag det står: The Medium 5$ Men tror snarare det är 15$ Här ser man att polishelikoptern är likadan som i Vice City, bara utrustad med enormt mycket bättre ljus. Kanske redan tagits upp, men vad har ni observerat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Did some research.. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/motorcykel.JPG Här ser vi en PCJ (?) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/ryggseck.JPG En snubbe med ryggsäck helt klart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 man tackar..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 hoppas att när man dödar folk så har dom inte bara pengar utan anda grejer som kan va bra o ha. (menar det med ryggsäcken där kanne kan var någon som är värt mycket pengar ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Kanske mat i ryggsäcken! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Funnylin? Kommer du stänga den här topicen också eller? Du stängde ju min... Vad hände med din "Officiella nya bilder-topic"? Den var väl inte så värst "populär"... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) Did some research.. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/motorcykel.JPG Här ser vi en PCJ (?) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/ryggseck.JPG En snubbe med ryggsäck helt klart tackar fan vad coolt med ryggsäck Redigerad 4 augusti, 2004 av atWa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Fan va coolt med 2 superbikes Och den där bilen vid carwashen ser inte den ut som en toyota supra lite Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Jag ser inte det "coola" med att civila har ryggsäck Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 jag tror att carl har en hjälm på sig av folie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 jag tror att carl har en hjälm på sig av folie Jaha? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Här ser vi att(?)han håller i en Pizza-bit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Här ser vi att(?)han håller i en Pizza-bit. Eller en cigarett ? Eftersom det kommer rök ur hans munn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) På den här bilden ser vi att han åker på en ny Cross. Redigerad 4 augusti, 2004 av MATRIX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Det står Rampage och så tror jag det är ett flygplatstorn i bakgrunden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Här ser man att det går att boxas med boxhandskar i en boxninsring! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) Inget speciellt med att PCJn 600 är med egentligen, rockstar sade ju att bilar från VC skulle inkluderas. för övrigt märkte jag detta. Bild Inte så specieltl egentligen, men likar det inte ett hemligt paket av den form som fanns i VC? Redigerad 4 augusti, 2004 av geilisch Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Inte så specieltl egentligen, men likar det inte ett hemligt paket av den form som fanns i VC? Jo det gör det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Jag tror att det är en "sånn" model som sitter fast på huset...MEN jag kan ha fel...vem vet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Mjo, jag tycker också den är fast på huset, på ett eller annat sätt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts