Donkeey Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 har lite strul med Zmod visste hur man gjorde men sen när ja kom hem så fatta ja inte.. jag kan inte göra en face kunde det förut ju!! Xero_oscar har gett mig lite guider men det vara bara på en enskild bil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Har du gort en "flat surface" först? Annars kan man inte göra faces. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 nu vet ja hur man gör faces men det blir som ett kors när ja ska göra taket eller bak/framsidan av bilen vet nån vad ja gör för fel?? skulle vara asschysst om man sa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Du måste sätta ut "krysset på rätt plats. Display-->place axis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 om man ska bygga där fram vart ska man sätta den då då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 men det funkar ju inte.. kan inte du fixa lite på den om du vill adda mig på msn marre_skate_91@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Ta modify-->Move och flytta dom dit så att det blir rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 MEN TRYCK PUNKT DÄR MUSPEKAREN ÄR!!! OCH BÖRJA PÅ SIDAN FFS DE E LÄTTARE!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts