emo Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 vid downtown finns det en crossbana där man kan köra lite och det kommer haitans på svart crossar men det gör inte det för mig... är det för jag ahr doublepack... finns det någon annan med doublepack som också har som jag... i sånna fall ska jag köpa ett nytt vice city och sälja det andra till någon idiotisk skitunge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Det är så på PC och PS2 också, dom gör inget, bara åker och stör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 i sånna fall ska jag köpa ett nytt vice city och sälja det andra till någon idiotisk skitunge Ska du köpa ett nytt VC bara för att ha haitians (stavning.. ) på svarta crossare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Du får köra klart några gånger innan de kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 du måste klara skiten på 2 minuter eller mindre för att dom ska komma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts