emo Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 hm... jag hade fiksat mig en svart voodoo från ett uppdrag man gör hos avery, har jag för mig.. (vice city snackar jag nu ... aja iaf... men det fösvann helt plötligt... så är det värt att börja om bara för att ha den... i mina garage har jag en liten samling garagen: 1. kaufman cab & zebra cab 2. sabre & sabre turbo 3. hermes & cuban hermes 4. tänkte jag ha en vanlig voodoo och en svart voodoo... är det värt att starta om bara fört njutningen av att ha den eller kan man få den på något annat sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 det finns ett vice city forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 det finns ett vice city forum ja och det är här jag skrev det så............................ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 ja och det är här jag skrev det så............................ Ehm...jag har precis för mig att jag flyttade tråden hit nyss. Får jag ingen credit för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 ja och det är här jag skrev det så............................ lol!! det finns många roliga människor i vår värld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 oj då.. skrev jag den inte i vice city forum... illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 hehe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 hm... jag hade fiksat mig en svart voodoo från ett uppdrag man gör hos avery, har jag för mig.. (vice city snackar jag nu ... aja iaf... men det fösvann helt plötligt... så är det värt att börja om bara för att ha den... i mina garage har jag en liten samling garagen: 1. kaufman cab & zebra cab 2. sabre & sabre turbo 3. hermes & cuban hermes 4. tänkte jag ha en vanlig voodoo och en svart voodoo... är det värt att starta om bara fört njutningen av att ha den eller kan man få den på något annat sätt Ändra om litte i carlos.dat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Nej det är inte värt att spela om spelet för att få tag i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Ändra om litte i carlos.dat. har gta vice city till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 har gta vice city till ps2 då finns det inget annat sätt om du skulle ha det till PC kunde du gjort så här: öppna carcols.dat ändra voodoo till svart, sno en voodoo, spara den i ett garage, spara spelet, avsluta spelet, gå till carcols.dat och ändra tillbaka alla färgerna till den röda färgen voodoo har. öppna spelet gå till garaget och: vips! enda svarta voodoon i stan! detta går naturligt vis att göra på andra bilar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 då finns det inget annat sätt om du skulle ha det till PC kunde du gjort så här: öppna carcols.dat ändra voodoo till svart, sno en voodoo, spara den i ett garage, spara spelet, avsluta spelet, gå till carcols.dat och ändra tillbaka alla färgerna till den röda färgen voodoo har. öppna spelet gå till garaget och: vips! enda svarta voodoon i stan! detta går naturligt vis att göra på andra bilar också kanske amn ska skaffa sig vice city till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts