Chillen Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Sj valdej ag Tatuering Ni kan väl skriva va ni rösta och sedan varför ni röstade så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Sj valdej ag Tatuering Ni kan väl skriva va ni rösta och sedan varför ni röstade så... Cykla , verkar coolt å hoppa i hopp å sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Cyklar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 vote köra i öknen..jag ska cykla genom hela j*vla skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Att man kan simma. Och att fotgängarna blir lite (eller mycket snarare) klyftigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 vote köra i öknen..jag ska cykla genom hela j*vla skiten! Snacka om ont i fingret om du ska cykla snabbt igenom San Andreas. Men jag väljer nog... Annat. Själv tycker jag Impact Animation systemet (Ragdoll) är en av dom bästa grejerna som dom har lagt in i spelet. Så kul det kommer bli att slama in dom i en vägg och som dom kommer flyga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 kan man välja 1 2 3 4 5 6 samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 bli fet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 köra i öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Cyklar! lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Vote: Annat - Inbrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Vote: Annat - Inbrott Ord! Det har kommit lite i skymundan tycker jag. Förstå känslan i att skapa ett gisslandrama. Sen att det nog är svårt eftersom man inte kan förhandla och så. (Om man kan det, hur ska det gå till? Popup menyer med alternativ?) Men inbrott är ändå inbrott Vote: Annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Snacka om ont i fingret om du ska cykla snabbt igenom San Andreas. Men jag väljer nog... Annat. Själv tycker jag Impact Animation systemet (Ragdoll) är en av dom bästa grejerna som dom har lagt in i spelet. Så kul det kommer bli att slama in dom i en vägg och som dom kommer flyga! Va ? Ont i fingret ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
--JB-- Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Ord! Det har kommit lite i skymundan tycker jag. Förstå känslan i att skapa ett gisslandrama. Sen att det nog är svårt eftersom man inte kan förhandla och så. (Om man kan det, hur ska det gå till? Popup menyer med alternativ?) Men inbrott är ändå inbrott Vote: Annat Jag ska cykla upp för det där stora berget. det lär väl ta ett par timmar. Enligt en amerikansk playstation tidning skulle det ta 1 minut (inte gta tid. utan en riktig verklig minut, 60 sek) att flyga upp till toppen av berget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 och asså man måste trycka på en knapp för att han ska cykla . inte bara hålla in den. Tror de va så också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Vote : Cykla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
--JB-- Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 och asså man måste trycka på en knapp för att han ska cykla . inte bara hålla in den. Tror de va så också... ju mera du trycker på knappen dessto fortare cyklar han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 ju mera du trycker på knappen dessto fortare cyklar han. Så då är det typ som Friidrotts spel oj ! Måste hålla mig till tråden Hehe Ingen som såg va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts