Jump to content

Vad är bäst ?

Share

Vad är bäst i San Andreas  

38 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

vote köra i öknen..jag ska cykla genom hela j*vla skiten!

Snacka om ont i fingret om du ska cykla snabbt igenom San Andreas. :):rolleyes:

Men jag väljer nog... Annat.

Själv tycker jag Impact Animation systemet (Ragdoll) är en av dom bästa grejerna som dom har lagt in i spelet. Så kul det kommer bli att slama in dom i en vägg och som dom kommer flyga! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Annat - Inbrott :shifty:

Ord! Det har kommit lite i skymundan tycker jag. Förstå känslan i att skapa ett gisslandrama. Sen att det nog är svårt eftersom man inte kan förhandla och så. (Om man kan det, hur ska det gå till? Popup menyer med alternativ?)

Men inbrott är ändå inbrott :wub:

Vote: Annat

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snacka om ont i fingret om du ska cykla snabbt igenom San Andreas. :):shifty:

Men jag väljer nog... Annat.

Själv tycker jag Impact Animation systemet (Ragdoll) är en av dom bästa grejerna som dom har lagt in i spelet. Så kul det kommer bli att slama in dom i en vägg och som dom kommer flyga! :wub:

Va ? Ont i fingret ? :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ord! Det har kommit lite i skymundan tycker jag. Förstå känslan i att skapa ett gisslandrama. Sen att det nog är svårt eftersom man inte kan förhandla och så. (Om man kan det, hur ska det gå till? Popup menyer med alternativ?)

Men inbrott är ändå inbrott :shifty:

Vote: Annat

Jag ska cykla upp för det där stora berget. det lär väl ta ett par timmar.

Enligt en amerikansk playstation tidning skulle det ta 1 minut (inte gta tid. utan en riktig verklig minut, 60 sek) att flyga upp till toppen av berget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor