Ruffy Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Jag hörde på VCPR när jag körde MTA: "Im a patriot, bla bla I Even got a Orange Groove tatoo all over my groin" Det är lite småkul. Vad vet ni mer för radiohemligheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 ja, att svenska vikingathor är en idot.. lyssna lite på KCAT så kommer du höra det till slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 wtf, mobbing. Inte för jag tror på Thor, men han är coolare än buddha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Jag hörde på VCPR när jag körde MTA: "Im a patriot, bla bla I Even got a Orange Groove tatoo all over my groin" Det är lite småkul. Vad vet ni mer för radiohemligheter? menar du Orange Grove? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 menar du Orange Grove? Oh Yes my friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts