Jump to content

Städer

Share

Recommended Posts

Lol! :rolleyes: Har du ingen koll alls? Det är samma stad i GTA3 och Vice City (det heter ju t.o.m Vice City). I GTA3 är det Liberty City som har tre olika stadsdelar: Portland, Staunton Island och Shoreside Vale. Vice City är en stad med fyra stadsdelar: Vice Beach, Prawn Island, Starfish Island och Mainland. San Andreas däremot kommer vara en hel delstat (som är ca 5 gånger större än VC) med tre städer: Los Santos, San Fierro och Las Venturra och så finns det tolv småstäder bl.a Angels Pine, Dilliamore och Red Country. Eftersom det är en stat finns det även landskap som kommer innehålla skog, ett stort berg, floder, öken och mycket mer. Så är det! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol! :rolleyes: Har du ingen koll alls? Det är samma stad i GTA3 och Vice City (det heter ju t.o.m Vice City). I GTA3 är det Liberty City som har tre olika stadsdelar: Portland, Staunton Island och Shoreside Vale. Vice City är en stad med fyra stadsdelar: Vice Beach, Prawn Island, Starfish Island och Mainland. San Andreas däremot kommer vara en hel delstat (som är ca 5 gånger större än VC) med tre städer: Los Santos, San Fierro och Las Venturra och så finns det tolv småstäder bl.a Angels Pine, Dilliamore och Red Country. Eftersom det är en stat finns det även landskap som kommer innehålla skog, ett stort berg, floder, öken och mycket mer. Så är det! :mellow:

man kan ju tro att du har gjort världen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol! :rolleyes: Har du ingen koll alls? Det är samma stad i GTA3 och Vice City (det heter ju t.o.m Vice City). I GTA3 är det Liberty City som har tre olika stadsdelar: Portland, Staunton Island och Shoreside Vale. Vice City är en stad med fyra stadsdelar: Vice Beach, Prawn Island, Starfish Island och Mainland. San Andreas däremot kommer vara en hel delstat (som är ca 5 gånger större än VC) med tre städer: Los Santos, San Fierro och Las Venturra och så finns det tolv småstäder bl.a Angels Pine, Dilliamore och Red Country. Eftersom det är en stat finns det även landskap som kommer innehålla skog, ett stort berg, floder, öken och mycket mer. Så är det! :)

Jag tror att det blev ett litet missförstånd. :wub: Mitt fel..jag skrev lite konstigt, eller väldigt konstigt. Det blev helt fel :">

Jag menade att öarna i GTA3 hör till samma stad (Liberty City) och att öarna i GTA:VC hör till samma stad (Vice City). ;)

TCBTCBTCB påstod att det är flera städer i GTA3 och VC.

Var det någon som verkligen trodde att jag är så dum att jag tror att det är samma stad i GTA3 som det är i Vice City? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...