Chillen Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Vice City och i GTA 3 kan du ju åka över en bro till en annan stad ( I VC t.o.m 3 olika) Kan man det i San Andreas ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 klart man kan det kommer och finnas bro motorvägar och plus en lång väg i öknen jag svara för jag är snäll men denna Topic var faktis onödigt och göra gå in i www.gtasajten.com och läs allt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Nåja..det är faktiskt samma stad i GTA3 och VC. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Lol! Har du ingen koll alls? Det är samma stad i GTA3 och Vice City (det heter ju t.o.m Vice City). I GTA3 är det Liberty City som har tre olika stadsdelar: Portland, Staunton Island och Shoreside Vale. Vice City är en stad med fyra stadsdelar: Vice Beach, Prawn Island, Starfish Island och Mainland. San Andreas däremot kommer vara en hel delstat (som är ca 5 gånger större än VC) med tre städer: Los Santos, San Fierro och Las Venturra och så finns det tolv småstäder bl.a Angels Pine, Dilliamore och Red Country. Eftersom det är en stat finns det även landskap som kommer innehålla skog, ett stort berg, floder, öken och mycket mer. Så är det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Bra svar. Gäller att inte skrämma bort dom nya Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Lol! Har du ingen koll alls? Det är samma stad i GTA3 och Vice City (det heter ju t.o.m Vice City). I GTA3 är det Liberty City som har tre olika stadsdelar: Portland, Staunton Island och Shoreside Vale. Vice City är en stad med fyra stadsdelar: Vice Beach, Prawn Island, Starfish Island och Mainland. San Andreas däremot kommer vara en hel delstat (som är ca 5 gånger större än VC) med tre städer: Los Santos, San Fierro och Las Venturra och så finns det tolv småstäder bl.a Angels Pine, Dilliamore och Red Country. Eftersom det är en stat finns det även landskap som kommer innehålla skog, ett stort berg, floder, öken och mycket mer. Så är det! man kan ju tro att du har gjort världen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Lol! Har du ingen koll alls? Det är samma stad i GTA3 och Vice City (det heter ju t.o.m Vice City). I GTA3 är det Liberty City som har tre olika stadsdelar: Portland, Staunton Island och Shoreside Vale. Vice City är en stad med fyra stadsdelar: Vice Beach, Prawn Island, Starfish Island och Mainland. San Andreas däremot kommer vara en hel delstat (som är ca 5 gånger större än VC) med tre städer: Los Santos, San Fierro och Las Venturra och så finns det tolv småstäder bl.a Angels Pine, Dilliamore och Red Country. Eftersom det är en stat finns det även landskap som kommer innehålla skog, ett stort berg, floder, öken och mycket mer. Så är det! Jag tror att det blev ett litet missförstånd. Mitt fel..jag skrev lite konstigt, eller väldigt konstigt. Det blev helt fel :"> Jag menade att öarna i GTA3 hör till samma stad (Liberty City) och att öarna i GTA:VC hör till samma stad (Vice City). TCBTCBTCB påstod att det är flera städer i GTA3 och VC. Var det någon som verkligen trodde att jag är så dum att jag tror att det är samma stad i GTA3 som det är i Vice City? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Onödig topic. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts