Chillen Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 ÄR det sant att man kan svettas,Bli fetare,Tatueras,Cykla och klippas ? Det vore ju asa coolt Men... Vet ni nå fler grejer ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) bli fet= Ja klippa sig= Ja tatueras= Ja cykla=Ja svettas=jag har inte hört nåt men jag tror det Redigerad 3 augusti, 2004 av omar_1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Ett hett tips är att läsa igenom allt i SA-sektionen på GTAsajten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 jag vet att man kan simma man kan röka men det är inte säkert och det kommer och bli svårare och tjuva en bil och fotgängare kommer och vara smartare och tänka. sen jag kommer inte i håg nåt mer hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 bli fet= Ja klippa sig= Ja tatueras= Ja cykla=Ja svettas=jag har inte hört nåt men jag tror det Okey ! ÄR det någon som vet om nåt annat man kan gö ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) ja den kommer och finnas motorvägar och det kommer och finnas byar utanför städerna vet inte hur många men några säger 2 st och några säger 12 st jag har en bra tips att du går in i www.gtasajten.com där hittar du allt ny och gammalt fakta på alla gta spel oke Redigerad 3 augusti, 2004 av omar_1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 svettas=jag har inte hört nåt men jag tror det Tror inte jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 TCBTCBTCB. ett tips för dig är o gå in på gtasajten o läs allt om san andreas..mkt enklare..! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) Tror inte jag. jag tror inte det heller men altså jag hörde det av många att man kan svättas Redigerad 3 augusti, 2004 av omar_1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 TCBTCBTCB. ett tips för dig är o gå in på gtasajten o läs allt om san andreas..mkt enklare..! Det blir ju **it jobbigt med allting och läsa och leta :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Det blir ju **it jobbigt med allting och läsa och leta :S Inte om man är inne på Gtasajten dagligen och håller sig uppdaterad! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Det blir ju **it jobbigt med allting och läsa och leta :S Därför du är inne på ett forum? Föressten, nu behöver du inte leta. Här står allt man vet om San Andreas, och lite till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Onödig topic. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts