Toidi Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 vill inte vara ohysad men dom påminner om tv apparater Det skiter jag fullständigt i, nu får det va.. inte så viktigt ändå.. Bilen är klar (bara baktexturer kvar) Fick in den i VC på en gång men dummys behöver arbete... Kan nån hjälpa mig hur man fixa dem eller (med local axis och det) :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Snyggt! Hur fixar man så att man kan se genom framrutan? Hur man fixar local axys: Göm allt förutom dummysen och det föremål som du vill ändra på. För musen över "objektet" så att det blir blått och flytta local axys grejen till dummysen. Lägg "grejen" precis i mitten. Sen gör du samma sak i alla vinklar. Nu borde det funka! Dålig guide, jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Bra kritik: Jädrigt snygg bil faktiskt, hade jag inte tatt bort VC hade jag använt den! Dålig kritik: Stolarna ser ut som väskor. Hjulen är skrämande, sätt in ett par feta däck med gryma fäljar ffs ^^ Fortsätt så blir den kanon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Snyggt! Hur fixar man så att man kan se genom framrutan? Hur man fixar local axys: Göm allt förutom dummysen och det föremål som du vill ändra på. För musen över "objektet" så att det blir blått och flytta local axys grejen till dummysen. Lägg "grejen" precis i mitten. Sen gör du samma sak i alla vinklar. Nu borde det funka! Dålig guide, jag vet. orkar inte förklara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Snälla! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Nu är bilen äntligen klar efter cirka 1.5 veckor.. Orkar inte jobba mer med den så nu läggar jag upp den här... //enjoy, toidi.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 gggggSabreturtxd.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 aa cp fil för stor för att lägga upp, gör det imorgon. håll ut hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 laddar upp txd filen imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 gtamods.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts