WiboO Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) Källa: Gtagaming.com Redigerad 3 augusti, 2004 av WiboO Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Extrem ful grafik i högra hörnet Fräsch annars! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 jepp jävligt fult i hörnet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 haha ja grabbar, men bättre än ingenting, smog kan göra mycket skada, kanske det är därför dom har överdrivit på denna bild för omvärlden ska fatta vad som händer när vi skräpar ner våran underbara jord Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 jepp jävligt fult i hörnet Tycker också att träden ser ut som 4 kanter... elelr inte 4 kanter utan som ett kors bara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Jag ska hoppa ner där ifrån! för det stog ju att om man hoppade från ett högt hus eller något liknande så blev det ingen vacker död! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Jag ska hoppa ner där ifrån! för det stog ju att om man hoppade från ett högt hus eller något liknande så blev det ingen vacker död! de va falsk info som sa det vill jag minnas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 så collt va är det Cj har på sig ? kostym eller ?:S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 så collt va är det Cj har på sig ? kostym eller ?:S ser ut som nån sjyst skjorta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 tack fin bild Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Negative Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 älskar hur skuggorna bildas av det dynamiska ljuset. och behöver jag ens nämna drawdistance Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Man ser capitol Records från den bilden! Det är ett myyycket stort skivbolag...det är den byggnaden som ser ut som en stapel med LP:skivor..det var iaf det den byggdes som... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Tycker också att träden ser ut som 4 kanter... elelr inte 4 kanter utan som ett kors bara vad fan fult! NEJ!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Tycker också att träden ser ut som 4 kanter... elelr inte 4 kanter utan som ett kors bara Troligen bara från långt håll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Ojojoj, vilken fin bild. Mums fillibabba! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Troligen bara från långt håll Njae tycker det där är ganska nära men jag kanske bara får för mig det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Det kanske är bilderna som har dålig kvalité. Bättre att dom gör ett bra spel än bättre bilder än vad spelet är . De e enda är träden att dom ser ut som kors uppifrån. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts