JohnnyH87 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) Läste i en artikel (kommer inte ihåg vilken) att poliserna komemr gömma sig bakom saker, men det gör de ju i Vice City! Eller är det bara Double Pack versionen? Redigerad 3 augusti, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) Antagligen på ett helt annat sätt. Nu springer dom ju bara iväg när man skjuter på dom. Men artikeln tror jag var gamespots preview. EDIT: Glömde ett P.. Redigerad 3 augusti, 2004 av Ruffy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Antagligen på ett helt annat sätt. Nu springer dom ju bara iväg när man skjuter på dom. Men artikeln tror jag var gamespots preview. EDIT: Glömde ett P.. skyddar sig bakom hörn på hus å så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Troligtvis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 naj inte bara Double Pack versionen för jag har gta 3 o gta VC men inte i Double Pack versionen jag köpte de varsin en själv och i Vc så kan poliserna gömma sig backom grejer som T.ex polisbilen postlådan och m.m hej då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts