Pain To ThE MaX Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 har nyss formaterat och spelar nu bara Enemy territory och BF 1942. Snart får jag väll desert combat, heart of iron, F1 challange och hmmm, det är väll de just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Varför är det kanppt nån som lirazr Doom 3 för? :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Varför är det kanppt nån som lirazr Doom 3 för? :E för att det inte har kommit ut här i sverige än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 lirar: heros 3 empire erht(stavning) och the sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Just nu... ...Warcraft2 :"> , och AoMythology. Ska snart hugga in på FarCry också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) Men nu väntar vi på DS 2 ja, det kan du ge dig på att vi gör Just nu... ...Warcraft2 :"> ååh, spelet är ju så skönt måste installera det snart igen Redigerad 4 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Jag har speltorka i väntan på bredband som vi får snart. Men om jag spelar nått när jag inte har nått at göra är det väll Vice City eller nått.. ' Men när jag få bredband, dååå blir det andra bullar! Battlefield och Desert Combat för hela slanten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Postal 2... lol, kul om man inte har nåt annat för sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Battlefield Vietnam Innan jag blev helt såld på BF:V så spelade jag C&C: Generals - Zero Hour GTA: VC UT2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Just nu lirar jag far cry efter det att jag tog en paus med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Hitman2 Silent Hassain Hitman på arabiska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 lol, lol, lol, lol, lol, lol, och åter lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Counter-Strike,MU Online, Och DOOM 3 om cirka 13 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Så där du beställer spel så finns det en klocka på när leveransen kommer? . Jag spelar Catwoman och GTA:VC ska nog börja spela True Crime snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 NFSU och börjat spela lite GTA:VC igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 tetris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Nu kl 16:52 spelar jag MS röjj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Jag spelar Cs, Gta Vice City lite Gta 3 och Mafia.. Men väntar på Gta: Sa och Gt 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Just nu kör jag GTA:VC, Sven Co-op, BF1942, FS2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts