Foo Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) När jag spelade VC blev jag lite besviken på den fula pansarvagnen som återkom från 3:an med några fler detaljer, Så nu hoppas jag att det finns en annan eller kanske en till modell, med två pipor hade varit ganske grymt. ---EDIT--- Jag kunnde i.o.f.s. skrivit detta i den andra pansarvagntopicen, men men... ---EDIT--- Redigerad 3 augusti, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Ja det borde finnas flera modeller och dom borde vara baserade på riktiga modeler vilket den i GTA3 och VC inte är, fast jag tror inte det finns någon med två pipor i bruk, för onödigt. Men det borde finnas typ Abrams, Challenger och Bradley. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 hehe tror inte det kommer och finnas riktiga modeler för R* gör rigtiga bilar men andra namn men jag tror dem kommer och göra så här att det kommer och finnas en tank (stridsvang) men inte som i gta 3 o gta vc inte med hjul med såna kedjor och så klart bättre raketer det tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 hehe tror inte det kommer och finnas riktiga modeler för R* gör rigtiga bilar men andra namn men jag tror dem kommer och göra så här att det kommer och finnas en tank (stridsvang) men inte som i gta 3 o gta vc inte med hjul med såna kedjor och så klart bättre raketer det tror jag Men jag sa ju BASERADE. Resten av din mening hade jag lite svårt att tyda men jag tror du menar larvhjul när du skriver kedjor och granater när du skriver raketer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Jag skulle vilja ha en tvåpipig kulsprutetank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 jag hoppas att man kan göra en abhrams kopia av tanken. Det skulle bli snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Jag skulle vilja att man ser skotten. Inte bara en explosion framför en... Sen kand en ha varit så extremful för att R* inte hittat nån lösning med att gå på på ovansidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts