oldsmobile Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 jag tycker att det är kul.det är roligt när man vinner över angeles(stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Heroes 3 äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 det är grymmt har klarat hälften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Någon som spelat Heroes 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Ni snackar om heroes of might and magic va? Ja fyran har jag spelat riktigt mycket fast man tröttnar fort. Det är ett mysigt litet spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) diggar inte heroes spelen speciellt mkt, men det går väll edit: stavfel Redigerad 3 augusti, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Heroes 4 suger ju get-arsle! Bara 3:an och de tidigare som är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Heroes 4 suger ju get-arsle! Bara 3:an och de tidigare som är bra näe näe, fyran är ju också bra... även om trean är bäst har dock inte spelat det på ett bra tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 3an är best ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Ni har fel allihop. Heroes2 är det bästa. 1:an har jag aldrig sett.. H3 går faktiskt att spela. Men det är inte särskilt underhållande. H4 bullar runke men H2 är gränslöst roligt! Det var inte längesen jag spelade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 ja har itne kört h1 eller h2 bara h3 och h4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Ni har fel allihop. Heroes2 är det bästa. 1:an har jag aldrig sett.. H3 går faktiskt att spela. Men det är inte särskilt underhållande. H4 bullar runke men H2 är gränslöst roligt! Det var inte längesen jag spelade det. jo, Heroes 2 är bra, men eftersom Heroes 3 vart det första Heroes-spelet jag spelade så tycker jag att det är bäst... spelade det jämt när det ar nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Det är sant att Heroes 2 är väldigt bra, men jag tycker ändå att 3:an är snäppet bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 wörd Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts