Ruffy Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) Jag har väldigt svårt att slita ögonen från alla nyheter på GTA Sajten. Det är som en förbannelse som gör att ögonen dras dit, hur mycket man än kollar bort, men trots det, så blir jag lika nöjd varje gång jag läser den nya infon. Men jag ångrar ändå lite att jag läst infon om San Andreas. Det finns 2 orsaker till det. 1: Det blir inte lika mycket att utforska i spelet, iof så vet vi nog en bråkdel av vad Rockstar vet, men ni förstår. 2: Man längtar mer! På vilket alternativ ligger eran röst, och vad är eran motivering? *Väldigt konstig tråd kanske, men hoppas ni förstår mig* Edit: Min röst lades på Nej, det är bra såhär. Jag vill verkligen veta mer, men ändå inte. Jag är twisted i den här frågan. Redigerad 3 augusti, 2004 av Ruffy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Nej, det är bra såhär. men jag tycker de ska vara några screens i las ventura Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Nej, enligt mig kan dom inte släppa för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Nej, det är bra såhär. men jag tycker de ska vara några screens i las ventura Precis, några bilder, men inte info. Sålänge det är som bilderna varit hittils - dom flesta - så tycker jag dom kan släppa fler. Men ingen info som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Nej, ge oss mer info! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) Vote: Nej, ge oss mer info! Rockstar har ju inte släppt mkt officiell info, det är mest genom speltidningar Redigerad 3 augusti, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) ja man är ganska klyven på denna frågan. Man vill ju så gärna se mer men jag förrstår och håller med Ruffy till 100%. Även fast man vill se och veta så mycket som möjligt så vet man att det är roligare att inte veta allt när det släpps. Lite överraskad vill man ju bli. Om man får veta och se för mycket nytt så kan man få alldeles för höga förhoppningar också. Men ja några bilder på san fierro och framförallt las ventura kan väl inte skada. Edit: Ja en trailer också de glömde jag tillägga. Redigerad 3 augusti, 2004 av DistortionSleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Jag e nöjd men de borde släppa en trailer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Jag har väldigt svårt att slita ögonen från alla nyheter på GTA Sajten. Det är som en förbannelse som gör att ögonen dras dit, hur mycket man än kollar bort, men trots det, så blir jag lika nöjd varje gång jag läser den nya infon. Men jag ångrar ändå lite att jag läst infon om San Andreas. Det finns 2 orsaker till det. 1: Det blir inte lika mycket att utforska i spelet, iof så vet vi nog en bråkdel av vad Rockstar vet, men ni förstår. 2: Man längtar mer! På vilket alternativ ligger eran röst, och vad är eran motivering? *Väldigt konstig tråd kanske, men hoppas ni förstår mig* Edit: Min röst lades på Nej, det är bra såhär. Jag vill verkligen veta mer, men ändå inte. Jag är twisted i den här frågan. Vote Inte en aning... Men... Det är sååå bra info men lite för mkt så att jag inte orkar riktigt med allt info och jag vill ha spelet NU > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Det vi vet nu om SA kanske bara är en liten liten bråkdel av alla nyheter. Men så är det nog inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 kanske lite för mycket info.. te.x tt man kan tatuera sig... men lite mer bilder skulle ju sitta fint =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts