Jump to content

Har rockstar släppt för mycket info?

Ruffy
 Share

Har Rockstar släppt för mycket info?  

50 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag har väldigt svårt att slita ögonen från alla nyheter på GTA Sajten. :lol: Det är som en förbannelse som gör att ögonen dras dit, hur mycket man än kollar bort, men trots det, så blir jag lika nöjd varje gång jag läser den nya infon. Men jag ångrar ändå lite att jag läst infon om San Andreas. Det finns 2 orsaker till det.

1: Det blir inte lika mycket att utforska i spelet, iof så vet vi nog en bråkdel av vad Rockstar vet, men ni förstår.

2: Man längtar mer! ;)

På vilket alternativ ligger eran röst, och vad är eran motivering?

*Väldigt konstig tråd kanske, men hoppas ni förstår mig*

Edit: Min röst lades på Nej, det är bra såhär. Jag vill verkligen veta mer, men ändå inte. Jag är twisted i den här frågan. :D

Redigerad av Ruffy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja man är ganska klyven på denna frågan. Man vill ju så gärna se mer men jag förrstår och håller med Ruffy till 100%. Även fast man vill se och veta så mycket som möjligt så vet man att det är roligare att inte veta allt när det släpps. Lite överraskad vill man ju bli. Om man får veta och se för mycket nytt så kan man få alldeles för höga förhoppningar också. Men ja några bilder på san fierro och framförallt las ventura kan väl inte skada.

Edit: Ja en trailer också de glömde jag tillägga. :rolleyes:

Redigerad av DistortionSleep
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har väldigt svårt att slita ögonen från alla nyheter på GTA Sajten. :mellow: Det är som en förbannelse som gör att ögonen dras dit, hur mycket man än kollar bort, men trots det, så blir jag lika nöjd varje gång jag läser den nya infon. Men jag ångrar ändå lite att jag läst infon om San Andreas. Det finns 2 orsaker till det.

1: Det blir inte lika mycket att utforska i spelet, iof så vet vi nog en bråkdel av vad Rockstar vet, men ni förstår.

2: Man längtar mer! :rolleyes:

På vilket alternativ ligger eran röst, och vad är eran motivering?

*Väldigt konstig tråd kanske, men hoppas ni förstår mig*

Edit: Min röst lades på Nej, det är bra såhär. Jag vill verkligen veta mer, men ändå inte. Jag är twisted i den här frågan. :)

Vote Inte en aning...

Men... Det är sååå bra info men lite för mkt så att jag inte orkar riktigt med allt info och jag vill ha spelet NU >:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor