dempaboy Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Medelålders.. vad är hultenius då? död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Är mest förbannad på alla nykomlingar som sitter och skriver skit om gta sajten. som tex aspviken." gullig du är! Surt för dig... han är bannad snart. nej, e de sant? vad lessen jag blir! Okka du är oxå gullig! Jag märker att aspviken inte såg knappen Quote. Synd att han blev bannad jag kommer sakna han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jag märker att aspviken inte såg knappen Quote. Synd att han blev bannad jag kommer sakna han Nog gjorde han, han körde bara whoa-style! Men han kommer tillbaka år 2007, då ännu drygare.. aspviken i våra hjärtan...peace! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Nog gjorde han, han körde bara whoa-style! Men han kommer tillbaka år 2007, då ännu drygare.. aspviken i våra hjärtan...peace! Jag kan knappt vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts