Speeder Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) Nu får väl alla nya medlemmar för i helvete sluta att förstöra forumet! Nu senast i Sa-forumet kom det en topic med texten "Ska lätt köpa". Kan det inte bli hårdare regler för sånt?? Blir så jävla arg när jag se att forumet "vittrar" sönder! Edit: Doh! Stavfel i titeln! Redigerad 3 augusti, 2004 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) 1. De tittar inte i det här forumet. 2. Håll dig borta från SA-forumet då. 3. Jag tror Hultan redan gör något åt dom. 4. Jag tror inte han behöver någon som står och skriker åt honom att trolla bort alla forumnybörjare. Edit: Doh! Stavade fel! Edit2: Doh! Ett till stavfel! (vad fan sysslar jag med?) Redigerad 3 augusti, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Jag blir också jävla förbannad, och när jag är förbannad finns det ingen smilies här som kan beskriva min arghet så jag använder den Det är bra att veta Men som Topp3 säger, Hultan gör väl något åt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Det är redan fixat.. Folk som nu missbrukar det svenska språket för mycket får varningar.. Speciellt i SA forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) Är mest förbannad på alla nykomlingar som sitter och skriver skit om gta sajten. som tex aspviken. EDIT: Ni räknar väll inte mig som noob? Redigerad 14 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Spelar fan ingen roll om man är n00b eller ej, är man otrevlig eller barnslig ska man dra härifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Spelar fan ingen roll om man är n00b eller ej, är man otrevlig eller barnslig ska man dra härifrån! vist jag håller med. Men räknar du mig som ny eller gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 det finns ju nästan 3000 nyare members än dig, skulle nog säga att du är halvgammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 det finns ju nästan 3000 nyare members än dig, skulle nog säga att du är halvgammal Medelålders.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Har några frågor som varken är tillräckligt stora för en ny topic eller ens ett PM (men en post går bra ): 1. Varför skriver folk EDIT: hela tiden? Vem bryr sig om man editat sin post eller inte? 2.Vilka är "nya" medlemmar? Jag räknar mig själv som ganska ny, men om jag får säga det själv (får jag det? ) så är jag inte lika n00b som ... andra... (hrrm, host) Men jag kan också irritera mig på medlemmar som gick med igår och startar en idiot topic som varken sitter i rätt forum eller ens är en egentlig fråga... (Förstår inte hur ni "gamla" medlemmar står ut) 3: Kan ingen sätta upp en viktigt-topic I vc till 100% och huntern? Ni kan pinna HittiS' guide, den var bra. Fast det står inget om huntern, såvitt jag kommer ihåg. 4: En varning får man ju om man skriver något olämpligt etc, men efter hur många varningar är man bannad? En varning hindrar väl inte personen från att fortsätta dumma sig och hålla på? 5: om jag kommer på nåt mer så vet ni var det skrivs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) Har några frågor som varken är tillräckligt stora för en ny topic eller ens ett PM (men en post går bra ): 1. Varför skriver folk EDIT: hela tiden? Vem bryr sig om man editat sin post eller inte? 2.Vilka är "nya" medlemmar? Jag räknar mig själv som ganska ny, men om jag får säga det själv (får jag det? ) så är jag inte lika n00b som ... andra... (hrrm, host) Men jag kan också irritera mig på medlemmar som gick med igår och startar en idiot topic som varken sitter i rätt forum eller ens är en egentlig fråga... (Förstår inte hur ni "gamla" medlemmar står ut) 3: Kan ingen sätta upp en viktigt-topic I vc till 100% och huntern? Ni kan pinna HittiS' guide, den var bra. Fast det står inget om huntern, såvitt jag kommer ihåg. 4: En varning får man ju om man skriver något olämpligt etc, men efter hur många varningar är man bannad? En varning hindrar väl inte personen från att fortsätta dumma sig och hålla på? 5: om jag kommer på nåt mer så vet ni var det skrivs Emm Får man en varning blir man ju avstängd ett tag Så man lär sej nog sin läxa. Förutom aspviken Vad menar du med som andra? tror inte du riktigt har förståt inebörden med n00b Redigerad 15 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Emm Får man en varning blir man ju avstängd ett tag Så man lär sej nog sin läxa. Förutom aspviken Vad menar du med som andra? tror inte du riktigt har förståt inebörden med n00b Har du nått emot Aspviken? Haha! PS: Han är min bästa kompis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Har du nått emot Aspviken? Haha! PS: Han är min bästa kompis... Em nej men han klagar på gtasajten hela tiden. Tror en del(alla)blir förbannade på han. Så ni känner varan Ta inte illa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Har du nått emot Aspviken? Haha! PS: Han är min bästa kompis... Surt för dig.. Han är bannad snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Surt för dig.. Han är bannad snart.. Ja det är då inte så att jag kommer sörja, haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Ja det är då inte så att jag kommer sörja, haha.. Haha, så han är en sån "kompis".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 en n00b på detta forum är en snubbe som reggades förra veckan, dumpar massa och kommer aldrig tillbaka utan att skriva ännu en onödig/dum topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Haha, så han är en sån "kompis".. Haha, nejnej, han är min kompis, men han är inte så speciellt seriös här på forumet! Hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 en n00b på detta forum är en snubbe som reggades förra veckan, dumpar massa och kommer aldrig tillbaka utan att skriva ännu en onödig/dum topic. jo vist. Fast jag tänker n00bs som nya medlemar dåliga eller bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) Är mest förbannad på alla nykomlingar som sitter och skriver skit om gta sajten. som tex aspviken." gullig du är! Surt för dig... han är bannad snart. nej, e de sant? vad lessen jag blir! Okka du är oxå gullig! Redigerad 15 augusti, 2004 av aspviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts