Boban Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) finns det gratis webbhotell och domän nångonstans? (helst svenskt eller engelskt) Redigerad 3 augusti, 2004 av Boban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Engelska Klick! Danska men jag använder det! Klick! Ingen har reklam av dom tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Jag använder geocities dom vet jag inte har någon reklam, eller jo, fast den kan man klicka bort, så kommer den aldrig upp mer ... man får 15 mb i utrymme där, och det räcker fö mig PÅ svenska finns tripod ... 50 mb, får man, och det är den enda svenska sida jag känner till... svin mycket reklam dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) Gör det inget med reklam finns denna 1000 mb http://www.hostultra.com/ Denna 3000 mb men den kan vara lite krånglig http://www.webhosting.usallportal.com/free_webhosting.htm Edit: Här är en mycket bra helt utan reklam och man får 200 mb gratis http://www.webspace4free.biz/?lang=english Redigerad 3 augusti, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 www.domaindlx.com - testa här, jag har haft detta som webhotell och de tillåter ASP och har 100MB utrymmet och en "liten" reklamtext som addas på var sida!(går att ta den, ajg maila och fråga o de sa ja om jag la in det på en speciell sida) Annars kan man ta den det ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Engelska Klick! Danska men jag använder det! Klick! Ingen har reklam av dom tror jag Brinkster är inte gratis längre, odm har slutat med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Men finns det något webhotell som man kan få adress som tex: www.(vadmanvill ha).com/se/org/nu/net....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Men finns det något webhotell som man kan få adress som tex: www.(vadmanvill ha).com/se/org/nu/net....? www.dot.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Men finns det något webhotell som man kan få adress som tex: www.(vadmanvill ha).com/se/org/nu/net....? .com/se/org/nu/net kostar pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 .com/se/org/nu/net kostar pengar Fanns nån sida för några år sen där man kunde få helt gratis .com på nån vänster, men dom la visst ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Fanns nån sida för några år sen där man kunde få helt gratis .com på nån vänster, men dom la visst ner... Genom att se på reklam....men det lades ner som du sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Brinkster är inte gratis längre, odm har slutat med det Jag har gratis Brinkster, men det kanske beror på att jag registrerade när det va gratis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts