Mr_link Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Undrar varför mitt msn inte funkar.. det kommer upp en felsök när jag försöker logga in.. jag har typ fixat internet nyss... vet nån hur man fixa de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 vet inte...mitt msn funkar. Kollla så du har skrivit i lösenirdet riktigt eller har du den senasste msn verisionen? har du dde så instalera om msn 6.0 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 testa installera om det kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Undrar varför mitt msn inte funkar.. det kommer upp en felsök när jag försöker logga in.. jag har typ fixat internet nyss... vet nån hur man fixa de? Har precis samma fel!!! As jobbigt! kommer upp ( felsökning ) och så står det nått om proxy:012304759*246 cpcpcpcppcpcp cpc cpc cp cp cpc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Själv använder man Amsn pga att mitt msn alltid hakade upp sig, tror jag skrev nån tråd om de i forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts