Maxz Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Visste inte vilket forum jag skulle välja Spel eller detta! När jag försöker starta Call Of Duty så står det "Could not load OpenGL Make sure u have the latest drivers for your videocard" Även fast jag har den nya drivrutinen så funkar inte det och den nya drivrutinen gör så att skärmen flimmrar! Jag har ME som OS och då är den nyaste drivrutinen 61.76 men till XP så är det 61.77 konstigt nog! Nån som vet hur detta ska fixas! Jag har prövat spelet på en annan dator(XP) och det funkar på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 kolla om du har glide2fx.dll (tror den heter så) i någon av dina systemmappar. Om inte, tanka den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 I CoD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Nejnej.. Jag menar antingen C:\WINDOWS\system32 eller c:\windows\system Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Jag har både C:\WINDOWS\System32 och bara system och filen fanns inte i någon av dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Förlåt mig, den hette glide2x.dll, men om du nu inte har den så finns den här: http://www.dll-files.com/dllindex/pop.shtml?glide2x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Ska jag nu bara lägga in den i system32 mappen och sen pröva starta spelet? Vad gör filen för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Har lagt in den i System nu men det funka inte men jag kör inte med senaste drivrutinen eftersom bilden flimmrar då ska jag byta till den och pröva? Vad gör den filen för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 vad jag vet så är den filen själva opengl ungefär. Men lägg en kopia i system32 också. Prova sedan att starta cod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Med nya drivrutinen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Har lagt in allt men den nyaste drivrutinen gör så skärmen flimmrar fortfarande och CoD går inte och starta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Jag har en OpenGL.32 fil i System32-mappen men den verkar inte vara till nån nytta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Geforce FX 5600 och Me som OS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Geforce FX 5600 och Me som OS! ME är inget bra OS för spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Nä jag hatar ME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Kolla vad din RR ligger på... är den på 60 borde du höja den till åtminstone 75 Mhz... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Drivers Guide är ett bra ställe om man letar efter drivrutiner.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts