Tompan Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 hej ja har en fråga om man laddar ner en bil o instalerar den me vcm manager o så funkar allt tills ja ska testa bilen! eftersom ja har ultimate trainer så anävnder ja garage editor o tar den bil ja instalera över så när ja går till garaget så laggar d upp sig så får ja gå ur o sen händer d inge mer men min fråga var egentligen går d o fixa på nåt sätt? P.S En bil har funkat men den va sämst på alla sätt o viss, sen har ingen annan funkat.. D.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) Fel forum! Jag förstår inte riktigt frågan men har du avinstallerat bilen före du använder garage editor för att lägga in en annan bil i garaget? EDIT: Kan det vara så att modden inte funkar? Testa med en annan och kolla om det funkar! Redigerad 2 augusti, 2004 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tompan Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 sorry att ja skrev det i fel forum såg ej MODDING förs efter men ja har testat olika moddar från olika sidor men funkar inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 För mig funkade det då fint då jag använde vcmm... så jag vet inte vad problemet är... Men testa att skippa Garage Editor och sök bilen, för att en gång så försökte jag mig på garage editor och då kraschade spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tompan Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Jo ja har ju testat d men d e ju nästan omöjligt men ja får väl testa..fast inte just nu för min poalre så kom modden fram efter 1-2 dar så ja väntar tills imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) Okej.. Jag tror att det var nåt med Garage Editor men jag vet inte... Redigerad 2 augusti, 2004 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tompan Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Ingen annan som har nåt förslag eller hjälp till oss som har detta problem o d nu finns fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Tetsa att installera om Vice City! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts