Vice-Nasty Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 När har dom tänkt uppdatera GTA SA Officiela sida ? När VC skulle komma var dom dö tidiga med att uppdatera sidan !! Dom avslöja också där vapen , snubbar , bilar , info om spelet ? Inget vi fått se ?! Liksom bara 4 bilder på deras sida eller va det är !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Ja, jag håller med dig... det är på tiden dem börjar lite med sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Mjo fast denna gången pumpar tidningar och så vidare ut information åt oss så r* behöver inte göra det (tycker nog dom alltså) men ändå håller jag med dig, GE OSS MER FAKTA r* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 mm typ inget på den sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Ja, det är dåligt av de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Dom borde ge oss NÅT att se på på deras sida. Men jag kan tänka mig att dom kommer lägga upp trailern själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Dom borde ge oss NÅT att se på på deras sida. Men jag kan tänka mig att dom kommer lägga upp trailern själva. dom vill väl ge en mega överraskning.. men dom e väl för upptagna nu med det här "lilla" sista.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Förmodligen vill dom ej avslöja 2 much som på VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Det har dom redan gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Håller jag väl med om. Men de kanske sitter och trycker på en jättebombastiskt megabgra trailer som kanske släpps snart.. Fi vår hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 dom kanske håller på med sidan, fixar information bilder fakta allt, bara att det väntar på rätt tillfälle att öppna sidan med allt? kanske de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Det finns stor riskt att något händer natten mellan fredag/lördag. Antar att Rockstar kommer att släppa ett nyhetsbrev då (som dom inte gjort på flera månader). Därmed vill dom krydda det med lite GTA och slänger upp en trailer på hemsidan (eller något annat). En teaser-site är också tänkbart. Så tror jag, och det kan inträffa Längtar till fredag i varje fall, veckans bästa dag, alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Hultenius! Har du fått någon information om när Gta: San Andreas kommer att släppas till PC? Det ryktas om våren 2005, men så länge kan R* inte låta oss vänta! :'( Det är ju grymt länge, specielt om man älskar GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Det vore helt otänkbart att de hinner porta det till PC innan året är slut.. Vi får nog vänta oss en vårrelease ändå.. Om de inte i hemlighet har arbetat även på PC-versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Låter riktigt bra dedära! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Det vore helt otänkbart att de hinner porta det till PC innan året är slut.. Vi får nog vänta oss en vårrelease ändå.. Om de inte i hemlighet har arbetat även på PC-versionen! Vilket inte låter så väldigt sannolikt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts