KalleR Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 (redigerad) Jag har hittat en affär där man kan provspela VC!!! gissa vart jag kommer stå i morgon, tills jag blir utkastad Redigerad 14 november, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 hahaah fan va lool desperat eller!!!! skaffa ps2.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 hahaah fan va lool desperat eller!!!! skaffa ps2.... nej tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Det är väl inte tillåtet för butikerna att ha ett 18+ spel i sina provspels-konsoler eftersom folk under 18 kan spela det då. Fast åldersgräns på spel tycker jag är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Det är väl inte tillåtet för butikerna att ha ett 18+ spel i sina provspels-konsoler eftersom folk under 18 kan spela det då. Fast åldersgräns på spel tycker jag är fel. dom har det där iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag har hittat en affär där man kan provspela VC!!! gissa vart jag kommer stå i morgon, tills jag blir utkastad hur kul kan det vara att så och spela ett spel i en affär....speciellt ett spel där man måste spara hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 holler me du låter rett så desperat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag tror inte han satsar på att klara spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag tror inte han satsar på att klara spelet hehe... nää inte riktingt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts