Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 jag vet inte vad den heter men dom sjunger typ om nån Radio store.. låter nästan som "vivvi (eller nå namn) killed the radio store" *hah* men iaf, det är en kille som sjunger först, låter som typsik radio sen är det en tjej som börjar sjunga också. vet tyvärr inte vilken kanal, tror det är Flash FM eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Du menar "Video killed the Radio Star" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Du menar "Video killed the Radio Star" jaaa! har nån den? å kan skicka? min msn e half_life99@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 jaaa! har nån den? å kan skicka? min msn e half_life99@hotmail.com Du kan väl ladda ner den själv... F*n va alla kräver saker nuförtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Buggles- Video Killed The Radio Star. Första musikvideon någonsin. (I alla fall att sändas på MTV...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Buggles- Video Killed The Radio Star. Första musikvideon någonsin. (I alla fall att sändas på MTV...) ja vet.. Marquis har redan skickat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts