Copstar Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 När jag ska starta Antektningar så startas det inte, det kommer inte fram.. kan man fixa det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 för mig är det också nåt fel med antektningar... när jag startar det så står det "Blablabla är inte ett giltigt blabla program..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 min kommer inte ens upp du blinkar till på skärmen sen stängs det av :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Anteckningsepedemi? Ett program som anteckningar ska aldrig krångla, ni lider av seriösa problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Prova att söka efter notepad.exe! Om det inte kommer fram kan ni ju fråga någon med samma operativsystem att skicka det till er, eller så tankar ni nåt tredjepartsprogram som t.ex Notepad2 Eller använd WordPad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 hmm jag hadde virus i notepad.exe som döpte om orginal notepad till NOTPAD.exe så när jag öppnade notepad så öppnade den fel notepad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Då ska du väl ta bort viruset dådådådådå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Borta men undra va det var för virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Hade det viruset (om det nu är ett...) Här får du en orginell... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts