Bubbli Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 När jag gör ett stunt (en stunt?) aja skit samma så blir det ju sån kamera sak så man ser på långt håll och så men när jag hoppar så stanar den i den kameravyn i typ 5 minuter är det någon som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Testa byta kameravinkel efter hoppet! Tryck på V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) Provat funkar ej Kan det kanske vara nåt med main.scm? Redigerad 2 augusti, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Har du moddat spelet på nått sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 bilar och MC:s lite innan men som sagt bara scm. Jag laddade hem New Vice city 2004 eller vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Ändrar den modden nåt i main.scm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 ja man ska ju byta ut den så jag tror det . Men jag tror det löst sej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Det var ju bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts