Jump to content

Trailer i augusti?

Share

Recommended Posts

Dem undrar väl bara när TRAILERN släpps, inte spelet. Alla som är aktiva i detta forum vet att releasen är 22 oktober.

Jag är aktiv och jag hade inte lagt det datumet på minnet eftersom jag ska ha det till PC i alla fall. Jag menade bara att eftersom spelet släpps i oktober börjar det bli dags att komma en trailer.

fu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill uppleva spelet på det sättet det upplevs bäst...

Bahaha :lol:

PS2 B):D

Ni som vill ha det till PC på en gång, kör Vice. För GTA passar bäst på konsol. Många fördelar. Tex att man kan svänga normalt, inte hackar, man kan bestämma hastigheten mm. Enda fördelen på PC är att man kan modda. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bahaha :lol:

PS2 B):D

Ni som vill ha det till PC på en gång, kör Vice. För GTA passar bäst på konsol. Många fördelar. Tex att man kan svänga normalt, inte hackar, man kan bestämma hastigheten mm. Enda fördelen på PC är att man kan modda. ;)

Och att man siktar MYCKET lättare på PC.

Men jag tänker ändå inte vänta tills det släpps på PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl en smaksak!? Du kanske tycker att det passar på PS2 vilket majoriteten på det här forumet inte gör!

Varför köpa en liten låda att spela spel på när man kan köpa en burk som förutom spel klarar så mycket annat?

för alla kanske inte har 40000 i bakfickan, för d e ju priset för en bra dator

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

för alla kanske inte har 40000 i bakfickan, för d e ju priset för en bra dator

fick min AMD 3200 mhzare 1024 ram RADEON 9800 XT för 9000 spänn, icke begagnad ;):lol::D

Edit: både pc och ps2 har sina fördelar med gtaspelen, men köper till ps2 för jag är en otålmodig liten unge

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gta: San Andreas kommer den 22 oktober till ps2. Det är väääldigt långt bort om man älskar GTA! :D

Och för oss som vill ha GTA till PC, kommer förmodligen få vänta till 2005 ;) , enligt alla rykten, så jag ställer en fråga:

Vem i helv*** pallar att vänta så länge på spelet efter att ha sett alla helschyssta bilder och läst all den underbara informationen som Rockstar* gett oss? :'(

Det blev nog lite känsligt tror jag :lol:

men "den som väntar på något gott..." :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor