Wild_hawk Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Nu har vi väntat länge på en trailer men inte har det kommit en än. Men kan de va möjligt att vi får se en trailer någonstans i augusti? Har för mig att gta vc's trailer kom i augusti, eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Jag har nog också för mig det HAWK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Trailern kommer väl senast någon gång i september Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Ja spelet släpps väl i oktober ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Ja spelet släpps väl i oktober ffs. Dem undrar väl bara när TRAILERN släpps, inte spelet. Alla som är aktiva i detta forum vet att releasen är 22 oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Dem undrar väl bara när TRAILERN släpps, inte spelet. Alla som är aktiva i detta forum vet att releasen är 22 oktober. 22 oktober är ett heligt datum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Dem undrar väl bara när TRAILERN släpps, inte spelet. Alla som är aktiva i detta forum vet att releasen är 22 oktober. Jag är aktiv och jag hade inte lagt det datumet på minnet eftersom jag ska ha det till PC i alla fall. Jag menade bara att eftersom spelet släpps i oktober börjar det bli dags att komma en trailer. fu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 EN eloge för den snygga avslutningen För övrigt så har inte jag helelr lagt releasedatumet på minnet. Att sitta med taniga PS2-kontroller faller inte mig i smaken. Jag vill uppleva spelet på det sättet det upplevs bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 EN eloge för den snygga avslutningen För övrigt så har inte jag helelr lagt releasedatumet på minnet. Att sitta med taniga PS2-kontroller faller inte mig i smaken. Jag vill uppleva spelet på det sättet det upplevs bäst... just ja.. 22 var ju till PS2.. men.. >.< länge till PC då (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 just ja.. 22 var ju till PS2.. men.. >.< länge till PC då (?) de e inte bestämt när de ska släppas till pc... fast lär släppas någon gång våren 2005 skulle jag trp eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Jag vill uppleva spelet på det sättet det upplevs bäst... Bahaha PS2 Ni som vill ha det till PC på en gång, kör Vice. För GTA passar bäst på konsol. Många fördelar. Tex att man kan svänga normalt, inte hackar, man kan bestämma hastigheten mm. Enda fördelen på PC är att man kan modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Bahaha PS2 Ni som vill ha det till PC på en gång, kör Vice. För GTA passar bäst på konsol. Många fördelar. Tex att man kan svänga normalt, inte hackar, man kan bestämma hastigheten mm. Enda fördelen på PC är att man kan modda. Och att man siktar MYCKET lättare på PC. Men jag tänker ändå inte vänta tills det släpps på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Vi skulle ju få se en Preview från Gamespot !! fick vi inte !! fick bara en massa bilder !?! kalla dom det Preview , dom kanske har den men väntar ett tag till o ge ut den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 inte hackar Skaffa en bättre dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Vi skulle ju få se en Preview från Gamespot !! fick vi inte !! fick bara en massa bilder !?! kalla dom det Preview , dom kanske har den men väntar ett tag till o ge ut den Preview = förhandstitt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 För GTA passar bäst på konsol. Det är väl en smaksak!? Du kanske tycker att det passar på PS2 vilket majoriteten på det här forumet inte gör! Varför köpa en liten låda att spela spel på när man kan köpa en burk som förutom spel klarar så mycket annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Det är väl en smaksak!? Du kanske tycker att det passar på PS2 vilket majoriteten på det här forumet inte gör! Varför köpa en liten låda att spela spel på när man kan köpa en burk som förutom spel klarar så mycket annat? för alla kanske inte har 40000 i bakfickan, för d e ju priset för en bra dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaky Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) Hawk trodde du visste mest, det är ju bla du som skaffar all ny info och alla nya bilder först av alla! Gj hawk! Nu till topic, nja jag har också hört det, den som lever får se! *edit* stavfel Redigerad 2 augusti, 2004 av Flaky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) för alla kanske inte har 40000 i bakfickan, för d e ju priset för en bra dator fick min AMD 3200 mhzare 1024 ram RADEON 9800 XT för 9000 spänn, icke begagnad Edit: både pc och ps2 har sina fördelar med gtaspelen, men köper till ps2 för jag är en otålmodig liten unge Redigerad 2 augusti, 2004 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Gta: San Andreas kommer den 22 oktober till ps2. Det är väääldigt långt bort om man älskar GTA! Och för oss som vill ha GTA till PC, kommer förmodligen få vänta till 2005 , enligt alla rykten, så jag ställer en fråga: Vem i helv*** pallar att vänta så länge på spelet efter att ha sett alla helschyssta bilder och läst all den underbara informationen som Rockstar* gett oss? :'( Det blev nog lite känsligt tror jag men "den som väntar på något gott..." :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts