R2D2 Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Vad har du för startsida?? Jag har Nameplanet (min mail) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Jag har TELIA ADSL.. Då måste man ha startsidan login1.telia.com... Men om de inte va så skulle jag lungt ha GTASAJTEN.COM!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 gtasajten.com så klart....finns inga andra som är värdiga!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Jag har http://nokemon.tk/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 jaghar google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 about:blank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Jag har ochså Login.telia.com måste ha den för att logga inn på mitt ADSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Jag har ochså Login.telia.com måste ha den för att logga inn på mitt ADSL Det där låter helt barrockt, är det säkert att det inte går att ändra startsida i din webbläsares internet-alternativ? Hur menar du att man måste logga in på sitt ADSL från en hemsida? Användarnamn och lösenord skriver man ju i ett windows-fönster innan man kopplar upp sig. Jag har GTA-sajten som startsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 jag har också GTA Sajten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Det där låter helt barrockt, är det säkert att det inte går att ändra startsida i din webbläsares internet-alternativ? Hur menar du att man måste logga in på sitt ADSL från en hemsida? Användarnamn och lösenord skriver man ju i ett windows-fönster innan man kopplar upp sig. Jag har GTA-sajten som startsida! Mmmmm.... Telia e cp! Man MÅSTE ha login1.telia.com som startida annars fungerar inte adsl.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Mmmmm.... Telia e cp! Man MÅSTE ha login1.telia.com som startida annars fungerar inte adsl.... Dumt! Själv har jag GTA Sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 GTA-sajten :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Själv har jag www.nukezone.nu Jätte bra text-baserat krigs spel som spelas över internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Mmmmm.... Telia e cp! Man MÅSTE ha login1.telia.com som startida annars fungerar inte adsl.... Har för mig att det finns ett program som automatiskt loggar in, så att man kan ha en annan startsida!? Själv har jag Aftonbladet.se, man måste ju hänga med vad som händer i världen!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Ni har ju fel om att man måste ha telia som startsida när man har telia ADSL!!!!! TOTALT FEL!!! Blaque har rätt, det finns ett program för det... Jag använder det och det fungerar mkt bättre en att ha telias loggingojs... Om ni vill veta mer kontakta mig på MSN eller ICQ ICQ: 135466085 MSN/e-mail: martin.hem1@telia.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts