Ceone Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) Ja vem tror ni vinner allsvenskan?? Tog dom som ligger 5högsta i tabellen blir nog nån av dom som vinner. Jag tror att Malmö FF eller Hammarby vinner för Halmstad har sålt en bra spelare och en annan bra spelare skadad. Hammarby har vunnit jätte många matcher på senaste men det har Malmö FF också men jag tror att malmö ff tar det för dom har starkt försvar och skickligt mittfält Edit: Allsvenskan tabellen just nu.. Redigerad 2 augusti, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Allsvenskan intresserar mig inte mkt..men.. MALMÖ FF!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Jag tror att Halmstad vinner men jag hoppas på Malmö FF. Har ni sett filmen Blådårar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 mitt lag, trelleborg går det bra för Hammarby kan väl kanske vinna, halmstad har ju tappat mikeal nilsson ellelr vad han heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Bajen hoppas man ju på, men det kan bli tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 jag hoppas på Hif,men jag tror de blir Hbk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Proletären FF... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 gillar inte fotboll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Då vet vi det...! Haha du svarade på det som jag skrev samtidigt som jag postade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 tror på Malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Totalt ointresserad av sport. Förutom VM och EM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 IF Elfsborg,mitt lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Totalt ointresserad av sport. Förutom VM och EM Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Vote: Bajen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Vote: Annat... Djurgården Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Solklart Kalmar FF. De är ju där man spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Blåvit såklart! Vote: IFK Göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Blåränder går aldrig ur en Järnkamin.. Blåränder går aldrig ur en Järnkamin.. Vote: Annat : Djurgården Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts