Griimn Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 jag har moddat cuban hermes lite med nya delar men den funkar inte i spelet, alla cuban hermes försvinner har testat ta bort olika delar men de funkar ändå inte vet nån va som är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 jag har moddat cuban hermes lite med nya delar men den funkar inte i spelet, alla cuban hermes försvinner har testat ta bort olika delar men de funkar ändå inte vet nån va som är felet? jag tror det e dummy problem men jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) Kan vara texture problem... På mitt zmodeller så lägger den automatiskt in chrome.bmp på white.bmp texturerna.... Redigerad 2 augusti, 2004 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 men de behövs väl inte mer dummys än vad som är på originalet redan ändra alphan fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 men de behövs väl inte mer dummys än vad som är på originalet redan ne men man kan ta bort dom som inte används Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) exempelviiis? Redigerad 2 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 exempelviiis? det skulle bli lättare om jag får se en bild på vad du ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) ska man ha wheel dummys om man har wheels? se bild Redigerad 2 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 jävlar va fin motor har du gjort den eller lånat? Kolla denna länk om du vill använda dmagic där står hur du ska göra damgic1 wheel mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) snott såklart, för privat bruk =) redan gjort som i guiden Redigerad 2 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) men sätt ihop motor och nos och alla andra sånna delar till chassis_hi utom hjulen´ edit: om inte det funkar så kan du maila mig bilen Redigerad 2 augusti, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 sjysst, ska mixtra och pilla på den och testa om de funkar ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Kan du skicak den ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 men de behövs väl inte mer dummys än vad som är på originalet redan ändra alphan fireblade Det hjälper nog inte...Fast det gör ändå inget att det är så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 eller markera alla faces som har så och ta faces - properties - Misc - och sätt kryss i rutan "dont blend textures" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 eller markera alla faces som har så och ta faces - properties - Misc - och sätt kryss i rutan "dont blend textures" JA men jag behöver inte hjälp det är inget jätteproblem precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 jaja, kan ju vara fint att ha de perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 kan du sicka crom texturerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Detta e inte grimns men den skiner bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 ahhh kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts