Kolizz Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Ohoj, Jag har nyligen bytt till en MX700. Superfin pryl, men scrollhjulet funkar inte i Vice City :/. Någon som har koll på vad problemet är och/eller hur man ska fixa det? Ber om ursäkt om detta står någonstans. Jag har sökt och hittat att några Logitech-grejer fungerar "otillfredsställande", men jag tycker det borde finnas en lösning ändå . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Har du installerat drivrutinerna till MXen? Kankse fel forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 när jag installerade program och sånt till min mus så slutade den fungera.. så jag avinstallerade skiten.. fungerar perfekt.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 mm Logitech druvrutiner suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Jag kör med en MX500 och den funkar då perfekt! Kanske nån drivrutin skulle lösa problemet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts