emo Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 jag såg en bild på en polisbil där det stod LSPD på sidan, då t¨nkte jag att dem kanske har tre olika... LSPD "Los Santos Police Department" SFPD "San Fierro Police Department" LVPD " Las Venturra Police Department" det skulle vara ballt istället bara för SAPD "San Andreas Police Department" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Det är inte "kanske" så... det ÄR så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Det är inte "kanske" så... det ÄR så Var står det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) På bilden din nöt Du sa ju det själv: "jag såg en bild på en polisbil där det stod LSPD på sidan" Tror inte att R* har skrivit dit LSPD för att driva med oss. Och tror absolut inte att alla poliser kommer vara under namnet LSPD. Men ifall du tror att R* är så dumma så okej, förlåt. Vi får väl tro på att poliserna i Las Vegas kommer heta LSPD! (Enligt mig! Onödig tråd!) Ifall inte modderatorerna eller admins har några invändningar för denna tråd ska jag genast starta en tråd om den där bilden på snubben som röker. Så ska jag fråga, tror ni man värkligen kan röka som på den där bilden! Redigerad 2 augusti, 2004 av Webbstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Hoppas man blir efterlyst i en stad o slipper poliserna i dem andra, om ni förstår vad jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 jag såg en bild på en polisbil där det stod LSPD på sidan, då t¨nkte jag att dem kanske har tre olika... LSPD "Los Santos Police Department" SFPD "San Fierro Police Department" LVPD " Las Venturra Police Department" Well, dah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 På bilden din nöt Du sa ju det själv: "jag såg en bild på en polisbil där det stod LSPD på sidan" Tror inte att R* har skrivit dit LSPD för att driva med oss. Och tror absolut inte att alla poliser kommer vara under namnet LSPD. Men ifall du tror att R* är så dumma så okej, förlåt. Vi får väl tro på att poliserna i Las Vegas kommer heta LSPD! (Enligt mig! Onödig tråd!) Ifall inte modderatorerna eller admins har några invändningar för denna tråd ska jag genast starta en tråd om den där bilden på snubben som röker. Så ska jag fråga, tror ni man värkligen kan röka som på den där bilden! om du tycker det är en onödig tråd varför bryr du dig ens om att skriva här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 (redigerad) jag såg en bild på en polisbil där det stod LSPD på sidan, då t¨nkte jag att dem kanske har tre olika... LSPD "Los Santos Police Department" SFPD "San Fierro Police Department" LVPD " Las Venturra Police Department" det skulle vara ballt istället bara för SAPD "San Andreas Police Department" det ser ut som det du önskar är rätt för jag har sett polisbilar och det är LSPD LSPD "Los Santos Police Department" så jag tror det du säger är rätt (stavning) :"> :"> :"> Redigerad 3 augusti, 2004 av omar_1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 jag såg en bild på en polisbil där det stod LSPD på sidan, då t¨nkte jag att dem kanske har tre olika... LSPD "Los Santos Police Department" SFPD "San Fierro Police Department" LVPD " Las Venturra Police Department" det skulle vara ballt istället bara för SAPD "San Andreas Police Department" Think so Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 inte så onödig tråd enligt mig... men dom flesta har väll kanske redan sett det.. som jag ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 (redigerad) jag anser inte att jag har skapat en onödig trod. för när man gor in i gta SA forum och läser VIKTIGT----- (det hultenius har skrivit) so stor det "Skriv ner dina egna tankar/önskemål och läs vad andra har skrivit!" och eftersom det va en tanke so skrev jag ner det p.s. om ni undrar varför jag inte skriver bokstaven innan ä so beror det po att jag är i spanien och det finns ingen sodan bokstav i deras alfabet Redigerad 13 augusti, 2004 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Hoppas man blir efterlyst i en stad o slipper poliserna i dem andra, om ni förstår vad jag menar... Dom kan ju hålla kontakten. Poliserna efterlyser ju i alla städerna om det är något jätte olaglitgt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 jag anser inte att jag har skapat en onödig trod. för när man gor in i gta SA forum och läser VIKTIGT----- (det hultenius har skrivit) so stor det "Skriv ner dina egna tankar/önskemål och läs vad andra har skrivit!" och eftersom det va en tanke so skrev jag ner det p.s. om ni undrar varför jag inte skriver bokstaven innan ä so beror det po att jag är i spanien och det finns ingen sodan bokstav i deras alfabet sitta vid datorn när du är i spanien :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Dom kan ju hålla kontakten. Poliserna efterlyser ju i alla städerna om det är något jätte olaglitgt. ja det har du nog rätt i... och om man bara har en stjärna so brukar den ju go bort om man kör runt ett tag. alltso med tanke po SA storlek tror jag den hinner försvinan innan man paserat en gräns till en annan stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 sitta vid datorn när du är i spanien :| Webbcafé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 sitta vid datorn när du är i spanien :| jopps... vafan man moste ju kunna lugna ner nerverna vid gtasajtens forum vettu... ja man fetar ju lite helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 (redigerad) Jag tycker att det ska vara typ som folk har sagt att dom kontaktar varandra och fortsätter med jakten i nästa stad Redigerad 13 augusti, 2004 av DaeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 ...so beror det po att jag är i spanien och det finns ingen sodan bokstav i deras alfabet Duh..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Hehe.. men kommer de till o ha olika polisstyrkor??.. kommer de se Likadana ut?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 jopps... vafan man moste ju kunna lugna ner nerverna vid gtasajtens forum vettu... ja man fetar ju lite helt klart Jag tror att han syftar på att det är jelt sjukt att sitta vid burken när man är bortrest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts