Jump to content

poliserna

emo
 Share

Recommended Posts

jag såg en bild på en polisbil där det stod LSPD på sidan, då t¨nkte jag att dem kanske har tre olika...

LSPD "Los Santos Police Department"

SFPD "San Fierro Police Department"

LVPD " Las Venturra Police Department"

det skulle vara ballt istället bara för SAPD "San Andreas Police Department" :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På bilden din nöt :P

Du sa ju det själv:

"jag såg en bild på en polisbil där det stod LSPD på sidan"

Tror inte att R* har skrivit dit LSPD för att driva med oss. Och tror absolut inte att alla poliser kommer vara under namnet LSPD. Men ifall du tror att R* är så dumma så okej, förlåt. Vi får väl tro på att poliserna i Las Vegas kommer heta LSPD!

(Enligt mig! Onödig tråd!) Ifall inte modderatorerna eller admins har några invändningar för denna tråd ska jag genast starta en tråd om den där bilden på snubben som röker. Så ska jag fråga, tror ni man värkligen kan röka som på den där bilden!

Redigerad av Webbstudio
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På bilden din nöt :rolleyes:

Du sa ju det själv:

"jag såg en bild på en polisbil där det stod LSPD på sidan"

Tror inte att R* har skrivit dit LSPD för att driva med oss. Och tror absolut inte att alla poliser kommer vara under namnet LSPD. Men ifall du tror att R* är så dumma så okej, förlåt. Vi får väl tro på att poliserna i Las Vegas kommer heta LSPD!

(Enligt mig! Onödig tråd!) Ifall inte modderatorerna eller admins har några invändningar för denna tråd ska jag genast starta en tråd om den där bilden på snubben som röker. Så ska jag fråga, tror ni man värkligen kan röka som på den där bilden!

om du tycker det är en onödig tråd varför bryr du dig ens om att skriva här

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag såg en bild på en polisbil där det stod LSPD på sidan, då t¨nkte jag att dem kanske har tre olika...

det skulle vara ballt istället bara för SAPD "San Andreas Police Department" :rolleyes:

det ser ut som det du önskar är rätt för jag har sett polisbilar och det är LSPD

så jag tror det du säger är rätt :):wub::mellow:

(stavning) :"> :"> :">

Redigerad av omar_1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det skulle vara ballt istället bara för SAPD "San Andreas Police Department" :rolleyes:

Think so :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

jag anser inte att jag har skapat en onödig trod. för när man gor in i gta SA forum och läser VIKTIGT----- (det hultenius har skrivit) so stor det "Skriv ner dina egna tankar/önskemål och läs vad andra har skrivit!"

och eftersom det va en tanke so skrev jag ner det

p.s. om ni undrar varför jag inte skriver bokstaven innan ä so beror det po att jag är i spanien och det finns ingen sodan bokstav i deras alfabet

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag anser inte att jag har skapat en onödig trod. för när man gor in i gta SA forum och läser VIKTIGT----- (det hultenius har skrivit) so stor det "Skriv ner dina egna tankar/önskemål och läs vad andra har skrivit!"

och eftersom det va en tanke so skrev jag ner det

p.s. om ni undrar varför jag inte skriver bokstaven innan ä so beror det po att jag är i spanien och det finns ingen sodan bokstav i deras alfabet

sitta vid datorn när du är i spanien :| ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom kan ju hålla kontakten. Poliserna efterlyser ju i alla städerna om det är något jätte olaglitgt.

ja det har du nog rätt i... och om man bara har en stjärna so brukar den ju go bort om man kör runt ett tag. alltso med tanke po SA storlek tror jag den hinner försvinan innan man paserat en gräns till en annan stad

Länk till kommentar
Dela på andra sidor