emo Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 är det bara jag som använder sunshine autos som utställning typ... alla bilar i garagen kör jag inte ens... p.s. jag har en svart voodoo där som jag fixade i ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 är det bara jag som använder sunshine autos som utställning typ... alla bilar i garagen kör jag inte ens... p.s. jag har en svart voodoo där som jag fixade i ett uppdrag mm alla bilar som man bara kan få en gång i spelet eller sånt har man ju där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 mm alla bilar som man bara kan få en gång i spelet eller sånt har man ju där.. ja som den svarta admiralen man får i ett telefonautomat uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Eller begravningsbilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 LoL det är ju fan bara att använda garage editor... Jag har en guld voodoo där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 ja som den svarta admiralen man får i ett telefonautomat uppdrag ja precis som den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 LoL det är ju fan bara att använda garage editor... Jag har en guld voodoo där ja kanske det men har du tänkt på avv vissa har det till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 jo, bruakr jag göra på ps2, hade Svarta bilar mest Svart Voodo, Svart Senitel, Svart Moonbeam e.t.c. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 själv har jag åtta hunters där i.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Va? hur får ni alla svarta bilar mm? jag har varvat Vice City flertal gånger.. Enda extra grejer jag har stött på är en Vit PCJ600, jag har klarat det på både PC och PS2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts