ERROLS TRUMMA Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 bakom malibu club e det ju en parkering,vid 23.00-00.00 tiden eller nåt sånt,om man tittar mot ett par fönster på ett hus så ser det ut som en kuk!! Kolla själv!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 bakom malibu club e det ju en parkering,vid 23.00-00.00 tiden eller nåt sånt,om man tittar mot ett par fönster på ett hus så ser det ut som en kuk!! Kolla själv!! ska kolla återkommer med svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) ska kolla återkommer med svar samma här Edit: Jasså den där "kuken", jo det är dom där tända fönstrena som gör det som en kuk , i höghuset, lustiga rockstar Redigerad 1 augusti, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 visste det där innan jag ens skaffade spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 visste det där innan jag ens skaffade spelet faktist jag med såg här på Gtasajten en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 de har man ju vetat länge, men rockstar är alltid så påhittiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 de har man ju vetat länge, men rockstar är alltid så påhittiga hah, det har du rätt i Kariya?, det var ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 ja jag märkte det när jag va ute och lekte lite lätt med huntern.. fick en liten lätt chock... dem är roliga på rockstar. akn knapps vänta tills gta SA så man får se vad dem hittat på där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 ja jag märkte det när jag va ute och lekte lite lätt med huntern.. fick en liten lätt chock... dem är roliga på rockstar. akn knapps vänta tills gta SA så man får se vad dem hittat på där hehe.. jo längtar med efter alla små hemligheter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) I PS2 versionen (Double Pack versionen iallafall) så är det mer fönster tända när man är så nära som atWas bild. Beror det på grafik inställningar eller är det så på PC? BTW jag såg det första gången jag testade, efter typ 3-4 minuter. Redigerad 2 augusti, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Såg det för 2 veckor sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Jag har för mig att det typ sprutar vatten bakom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Jag har för mig att det typ sprutar vatten bakom. haha måste jag kolla nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts