minigun Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Hahahahaha! Tvättmedel! Och det är viktigt att inte glömma schampoo när man dushar.. Så hemskt spel det skulle bli.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 upson du har förmågan att knäcka folk, precis så tycker jag med, att sitta och cruisa med motorcykel utan det där sköna "fladdrandet" är precis samma sköna känsla som en varm dag vid stranden och man är svettig! missförstå mig inte nu! Men den här gången svettas du och åker moppe också börjar det regna... Nej ! Det är svettdroppar på kamerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 ärligt så är det onödigt me svettande.. Jag håller med där egentligen ! Men... Om dom skapar ett spel där du svettas och allting vad ska dem då hitta på sedan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) Men den här gången svettas du och åker moppe också börjar det regna... Nej ! Det är svettdroppar på kamerna Jag håller med där egentligen ! Men... Om dom skapar ett spel där du svettas och allting vad ska dem då hitta på sedan? Lär dig! Redigerad 4 augusti, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 upson du har förmågan att knäcka folk, precis så tycker jag med, att sitta och cruisa med motorcykel utan det där sköna "fladdrandet" är precis samma sköna känsla som en varm dag vid stranden och man är svettig! missförstå mig inte nu! I have the force Nej vet inte riktigt vad du menar med "knäcka" folk men i övrigt är jag med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts