Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) Finns väl betydligt viktigare saker och föra in i spelet än att just svettas. Det skulle kunna funka bra med skador, dvs att man inte är lika snabb och så efter att polisen skjutit ett par salvor. OCH! att om man typ vurpar me motorcykel, kläderna dom borde typ slitas upp eller skrapas nånstans, som knäna Redigerad 2 augusti, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 onödigt! skulle bara behöva ladda mer då och när man sitter framför ett uppdrag man aldrig fixar svettas man nog åt sej själv och gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Han är mörk, han klarar hettan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) Dom små detaljerna som gör någon skillnad! Vem orkar sitta och bry sig om karaktärerna svettas? "Wow...han svettas, popcorn?" Alltså, lär mig att få till såna skämt jämt EDIT: Tycker ändå du har fel! Att till exempel skjortan fladdrade när man åkte motorcykel snabbt tyckte jag va mycket mer känsla till det. Redigerad 2 augusti, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Alltså, lär mig att få till såna skämt jämt EDIT: Tycker ändå du har fel! Att till exempel skjortan fladdrade när man åkte motorcykel snabbt tyckte jag va mycket mer känsla till det. upson du har förmågan att knäcka folk, precis så tycker jag med, att sitta och cruisa med motorcykel utan det där sköna "fladdrandet" är precis samma sköna känsla som en varm dag vid stranden och man är svettig! missförstå mig inte nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 asså man ser inte om en gubbe svettas bara om han springer hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 asså man ser inte om en gubbe svettas bara om han springer hela tiden ärligt så är det onödigt me svettande.. ok, kanske blänker lite i ansiktet å på ryggen å magen om man inte har tröjja .. men det kan ju inte va för mycke detaljer.. spelet blir ju enormt i storlek då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 ok, kanske blänker lite i ansiktet å på ryggen å magen om man inte har tröjja .. det är ju precis det jag menar och syftar på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 det är ju precis det jag menar och syftar på! jaha okej ^^ Jamen det hade ju vart rätt "häftigt" ändå.. känsla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Jamen det hade ju vart rätt "häftigt" ändå.. känsla.. Måste beröma dig, inte alla orkar finlira sökandes efter svett. Gå ut och spring spåret pöjk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 att svettas i spelet kunde vara en positiv sak. Eftersom vad vi har hört är att spelet styrs av respekt av andra gubbar hur man klär sig och har för typ av frisyr etc. Vad jag tar dessa saker upp i denna topic är att jag menar ... om man börjar svettas och inte har "duschat" på flera dagar i spelet så kunde kanske respekten stiga ned. och måste återvinna dem igen på något sätt. Det var bara en tanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Varför slösa tid på det? Det är faktiskt inte så svårt att vara utan svett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 att svettas i spelet kunde vara en positiv sak. Eftersom vad vi har hört är att spelet styrs av respekt av andra gubbar hur man klär sig och har för typ av frisyr etc. Vad jag tar dessa saker upp i denna topic är att jag menar ... om man börjar svettas och inte har "duschat" på flera dagar i spelet så kunde kanske respekten stiga ned. och måste återvinna dem igen på något sätt. Det var bara en tanke. Sanning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 vote: ja (kanske) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 att svettas i spelet kunde vara en positiv sak. Eftersom vad vi har hört är att spelet styrs av respekt av andra gubbar hur man klär sig och har för typ av frisyr etc. Vad jag tar dessa saker upp i denna topic är att jag menar ... om man börjar svettas och inte har "duschat" på flera dagar i spelet så kunde kanske respekten stiga ned. och måste återvinna dem igen på något sätt. Det var bara en tanke. Det där var ju faktist bra sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 men behöver svettighet vara överdriven, nu menar jag om du springer på stranden eller i nån öken eller nått! Du springer på stranden och stöter på en Maffia och allihopa svimmar av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Du springer på stranden och stöter på en Maffia och allihopa svimmar av och blir svettig som han i den där reklamen där han inte får upp väskan, då sträcks en hand in från ingen stanns och ger honom kaffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 om man börjar svettas och inte har "duschat" på flera dagar i spelet så kunde kanske respekten stiga ned. Yeehaa ännu ett element som inte hör hemma i GTA. Kan vi inte kalla det "GTA: Totalt Irrelevant Uppföljare" eller kanske "GTA: Det här kommer ta jättelång tid att klara av. För vi har lagt in så mycket onödiga grejer att man bara kan leka skurk en timma om dan(Timma i spelet)". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 ja det skulle ju vara en smart efterföljare till svettningen, men svettet i spelet tycker jag ska vara med för en skönare känsla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 bland de dummaste ideérna någonsin ... "ooo han luktar svett han får inte jobba för mig..." Starta en tråd om att ducha nu också.. och sen om att borsta tänderna och varför inte en om vilken tvätt medel som tar bort svettlukten ur CJ tröja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts