Jump to content

Svettas?

WiboO
 Share

Tror/Hoppas du att svettning ska vara möjligt?  

82 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Finns väl betydligt viktigare saker och föra in i spelet än att just svettas. Det skulle kunna funka bra med skador, dvs att man inte är lika snabb och så efter att polisen skjutit ett par salvor.

OCH! att om man typ vurpar me motorcykel, kläderna

dom borde typ slitas upp eller skrapas nånstans, som knäna

Redigerad av Buffus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dom små detaljerna som gör någon skillnad!

Vem orkar sitta och bry sig om karaktärerna svettas?

"Wow...han svettas, popcorn?"

Alltså, lär mig att få till såna skämt jämt :P

EDIT: Tycker ändå du har fel! Att till exempel skjortan fladdrade när man åkte motorcykel snabbt tyckte jag va mycket mer känsla till det.

Redigerad av Upson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, lär mig att få till såna skämt jämt ;)

EDIT: Tycker ändå du har fel! Att till exempel skjortan fladdrade när man åkte motorcykel snabbt tyckte jag va mycket mer känsla till det.

upson du har förmågan att knäcka folk, precis så tycker jag med, att sitta och cruisa med motorcykel utan det där sköna "fladdrandet" är precis samma sköna känsla som en varm dag vid stranden och man är svettig! missförstå mig inte nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

att svettas i spelet kunde vara en positiv sak. Eftersom vad vi har hört är att spelet styrs av respekt av andra gubbar hur man klär sig och har för typ av frisyr etc. Vad jag tar dessa saker upp i denna topic är att jag menar ... om man börjar svettas och inte har "duschat" på flera dagar i spelet så kunde kanske respekten stiga ned. och måste återvinna dem igen på något sätt.

Det var bara en tanke.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

att svettas i spelet kunde vara en positiv sak. Eftersom vad vi har hört är att spelet styrs av respekt av andra gubbar hur man klär sig och har för typ av frisyr etc. Vad jag tar dessa saker upp i denna topic är att jag menar ... om man börjar svettas och inte har "duschat" på flera dagar i spelet så kunde kanske respekten stiga ned. och måste återvinna dem igen på något sätt.

Det var bara en tanke.

Sanning!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var bara en tanke.

Det där var ju faktist bra sagt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om man börjar svettas och inte har "duschat" på flera dagar i spelet så kunde kanske respekten stiga ned.

Yeehaa ännu ett element som inte hör hemma i GTA. Kan vi inte kalla det "GTA: Totalt Irrelevant Uppföljare" eller kanske "GTA: Det här kommer ta jättelång tid att klara av. För vi har lagt in så mycket onödiga grejer att man bara kan leka skurk en timma om dan(Timma i spelet)".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor