WiboO Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Eftersom att San Andreas är i västra sidan av USA där det för det mesta är väldigt varmt! Och vad jag har sätt på vissa bilder så kan man gå utan tröja och iochmed att solen lyser på en så borde man bli svettig, tycker du att det borde vara så för att få en mer realistisk syn på det hela eller inte? Vote: Ja så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 haha, små mörka fläckar i armhålorna och pustar hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 haha, små mörka fläckar i armhålorna och pustar hela tiden... visst är det fult, men realistiskt är det dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 man kunde ju svettas i VC när man kutade länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 man kunde ju svettas i VC när man kutade länge skojaru?? det har jag inte tänkt på förr, då måste ja spela det sen och kolla, tack för upplysningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Nej onödigt till 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 man kunde ju svettas i VC när man kutade länge nej man svettades inte.. bara flåsa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Ja tycker att det skulle va bra om man kunde svetas menn ja tror inte det blir så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 En djävulskt onödig detalj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 De små detaljerna gör helheten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 De små detaljerna gör helheten... Dom små detaljerna som gör någon skillnad! Vem orkar sitta och bry sig om karaktärerna svettas? "Wow...han svettas, popcorn?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 LOL Funny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) Dom små detaljerna som gör någon skillnad! Vem orkar sitta och bry sig om karaktärerna svettas? "Wow...han svettas, popcorn?" den där var helt klart mitt i prick proffsig humor. Redigerad 2 augusti, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Vote: Nej Det verkar ju vara realistiskt om man kunde svettas men jag bryr mig inte ett skit om man kan svettas eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Kul o gå runt o kring med en svettig gubbe så måste man duscha han då oxå eller!? VOTE: NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) Vote: Nej men ja bryr mig inte.. w0rd funnylin! Redigerad 2 augusti, 2004 av bobb0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 De små detaljerna gör helheten... precis! GTA e verklighetsdetaljer! VOTE: YEAH BABY YEAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Klart det skulle vara kul men inte nödvändigt precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Finns väl betydligt viktigare saker och föra in i spelet än att just svettas. Det skulle kunna funka bra med skador, dvs att man inte är lika snabb och så efter att polisen skjutit ett par salvor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 2 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 men behöver svettighet vara överdriven, nu menar jag om du springer på stranden eller i nån öken eller nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts